شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب : 30106
سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور؛

آذرخودروی قم در یک قدمی کسب عنوان قهرمانی قرار گرفت‌

قم نيوز : قم نیوز: تیم کاراته آذرخودروی قم با پیروزی بر تیم دوم جدول رده بندی سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور در در یک قدمی کسب عنوان قهرمانی قرار گرفت.
آذرخودروی قم در یک قدمی کسب عنوان قهرمانی قرار گرفت‌
به گزارش قم نیوز، تیم کاراته آذرخودروی قم جمعه شب در آخرین مسابقه از هفته دوم دور برگشت سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور برابر نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود به یپروزی رسید.

تیم‌های کاراته آذرخودروی نوین قم و مناطق نفت خیز جنوب، مهم‌ترین مسابقه هفته دوم از دور برگشت سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور را برگزار کردند که این مسابقه در ‌‌نهایت با پیروزی نماینده قم به پایان رسید.

نماینده قم در شرایطی این مسابقه را به سود خود پایان داد که همگان انتظار نبرد دشوار‌تر و فشرده تری از هر دو تیم داشتند اما آذرخودرو در کاتا حریف خود را شکست داد و در کومیته نیز بدون شکست در هیچ یک از اوزان مسابقه را برد و در مجموع ۲۶ بر یک برنده مسابقه شد.

در این مسابقه و در بخش کاتای انفرادی داود شاهچراغی از آذرخودرو حریف خود را مغلوب کرد و در کاتای تیمی، تیم کاتای مقدم متشکل از رضا خدا‌شناس، سید جمشید حسینی و بهنام قاسمیبرابر تیم کاتای مناطق نفت خیز به پیروزی رسید.

در بخش کومیته تیمی نیز رضا روشن، مهدی سلطانیان، امیر مهدی‌زاده، موسوی‌پور، سعید احمدی و نوروزی از تیم آذرخودرو حریفان خود را شکست دادند و تنها تساوی دو تیم در مسابقه سجاد گنج‌زاده از آذرخودرو و محمدامیر حسینی از مناطق نفت خیز به دست آمد.

بدین ترتیب و با احتساب ۲ پیروزی دیگر آذرخودرو در هفته دوم دور برگشت، آذرخودو جمع امتیازات خود را به عدد ۴۲ رساند و در صدر جدول دست نیافتنی شد در حالی که دانشگاه آزاد و مناطق نفت خیز هر ۲ با ۳۰ امتیاز در رده‌های دوم و سوم هستند.

آذرخودروی قم برای کسب عنوان قهرمانی از ۲ بازی باقی مانده تنها یک پیروزی می‌خواهد و در صورت کسب قهرمانی برای نخستین بار یک تیم قمی مقام نخست سوپرلیگ کاراته کشور را کسب می‌کند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjmvet.uqeyyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما