چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 42176
منبع : روابط عمومی ستاد اقامه نماز قم
مدیر ستاد اقامه نماز استان قم:

مسیر قم ـ گرمسار فاقد نمازخانه‌های قابل قبول است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر ستاد اقامه نماز استان قم از بی‌توجهی به ساخت نمازخانه‌های بین‌راهی در مسیر آزادراه قم ـ گرمسار گلایه و از زائران و مسافرانی که از این مسیر عازم مشهد مقدس می‌شوند، عذرخواهی کرد.
مسیر قم ـ گرمسار فاقد نمازخانه‌های قابل قبول است
به گزارش قم نیوز، محمد خامه‌یار که به همراه کارشناسان این ستاد و اداره کل راه‌داری و حمل و نقل جاده‌ای از وضعیت نمازخانه‌های بین‌ راهی مسیر قم‌ـ‌گرمسار بازدید کرد، گفت: این آزاد‌راه فاقد نمازخانه‌ قابل قبول است و تلاش یک ساله این ستاد و مکاتبات صورت گرفته با برخی مسئولان، نتیجه‌ عملی نداشته است.

وی افزود: این آزادراه نیاز به نمازخانه‌های مجهز، در خور شأن مسافران و زائران مسیر حرم تا حرم دارد و با نصب کانکس و یا احداث دو نمازخانه کوچک در جایگاه سوخت مشکل حل نمی‌شود.

خامه‌یار خاطرنشان کرد: برخی مسؤولان از احداث مجتمع‌های رفاهی و خدماتی بین راهی در سال‌های آینده خبر داده‌اند که مشکل مسافران در این موضوع نیز باید برطرف شود.

مدیر ستاد اقامه‌ نماز استان قم با بیان این‌که روزانه صدها خودرو و هزاران مسافر از این مسیر تردد می‌کنند، افزود: زیبنده نیست ما به اساسی‌ترین موضوع دین که نماز است بی‌تفاوت باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اکنون تنها سه نمازخانه کوچک که دوتای آن به صورت کانکس است در این مسیر قرار دارد و می‌بایست در این زمینه اقدام اساسی صورت بگیرد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان همچنین بر ضرورت نصب تابلوهای حد ترخص و مسافت شرعی در این مسیر تأکید کرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjmvex.uqe8azsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما