پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : 52436
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌‌‌‌‌ كبدي استان قم:

كبدي‌كاران قم به دنبال قهرماني ايران هستند

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌‌‌‌‌ كبدي استان قم گفت: كبدي‌كاران قم در مرحله نهايي رقابت‌هاي رده سني جوانان ايران به دنبال كسب مقام قهرماني با حريفان خود رقابت مي‌كنند.
كبدي‌كاران قم به دنبال قهرماني ايران هستند
به گزارش قم نیوز، محمدرضا رجایی در قم، اظهار کرد: کبدی‌کاران جوان و آینده‌دار قم بعد از نتایج بسیار خوبی که در مرحله مقدماتی مسابقات سال 1396 جوانان ایران کسب کردند، اکنون یکی از تیم‌های حاضر در مرحله نهایی این رقابت‌ها محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه تیم کبدی جوانان قم در مرحله مقدماتی میزبان رقبا بود و به عنوان یکی از دو تیم برتر راهی مرحله نهایی شد، ابراز کرد: تیم مستعد و خوش‌آتیه قم در دور پایانی مسابقات جوانان کشور که به میزبانی هیأت‌‌‌‌‌ سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود به مصاف حریفان خواهد رفت.

دبیر هیأت‌‌‌‌‌ کبدی استان قم با اشاره به گروه‌بندی دیدارهای دور نخست مرحله نهایی در شهر زاهدان، بیان کرد: 10 تیم از مناطق مختلف به مرحله نهایی راه یافته‌اند و در دو گروه پنج تیمی با یکدیگر به شکل دوره‌ای رقابت می‌کنند تا از هر گروه دو تیم به مرحله پایانی برود.

وی با اشاره به تیم‌های حاضر در گروه نخست مقدماتی، بیان کرد: در این گروه تیم‌های جوانان هیأت‌‌‌‌‌ کبدی استان‌های کرمانشاه، گلستان، اصفهان، همدان و فارس با یکدیگر رقابت می‌کنند و در گروه دوم تیم‌های هیأت‌‌‌‌‌ سیستان و بلوچستان، مرکزی، آذربایجان‌غربی، خراسان رضوی و قم مسابقه می‌دهند.

رجایی سپس به برنامه مسابقات تیم هیأت‌‌‌‌‌ کبدی قم در مرحله گروهی اشاره و بیان کرد:  چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه جوانان کبدی‌کار قم با مرکزی یکی از رقبای سرسخت خود رقابت کرد و در نوبت عصر نیز به مصاف تیم هیأت‌‌‌‌‌ آذربایجان‌غربی رفت.

وی با بیان اینکه تیم قم تمرینات منظمی انجام داده و یکی از شانس‌های کسب رتبه‌های اول تا سوم است، یاد آور شد: روز پنجشنبه 26 مرداد ماه نیز تیم هیأت‌‌‌‌‌ کبدی قم به مصاف میزبان این رقابت‌ها یعنی سیستان و بلوچستان یکی از قدرت‌های کبدی ایران می‌رود و در آخرین مسابقه مرحله مقدماتی نیز عصر پنجشنبه برابر تیم هیأت‌‌‌‌‌ خراسان‌رضوی قرار خواهد گرفت.

دبیر هیأت‌‌‌‌‌ کبدی استان قم سپس به ترکیب تیم کبدی جوانان قم اشاره و بیان کرد: محمد اورنجی، علی‌اصغر وفایی، مهرشاد چاقری، امیرمحمد محمدی، علی نادری، علیرضا ایزدخواست، محمدعلی بیگلری و مهدی ذوقی به مربیگری علی بیگلری  و سرپرستی حسین میرزایی به میدان می‌رود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjmxei.uqe8tzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما