?>?> فعالیت چهار هزار واحد تولیدی در زمینه چوب در استان قم | قم نیوز
يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب : 11486

فعالیت چهار هزار واحد تولیدی در زمینه چوب در استان قم

قم نيوز : قم نیوز: کارشناس برنامه‌ریزی بودجه شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: چهار هزار واحد تولیدی در زمینه چوب در استان قم فعالیت می کنند.
فعالیت چهار هزار واحد تولیدی در زمینه چوب در استان قم
به گزارش قم نیوز، علی شجاعی گفت: این واحدهای فعال در شهرک صنعتی قنوات متمرکز شده اند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد واحدهای فعال ذکر شده ۶۴ هزار فرصت اشتغالزایی را به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم کرده اند.

وی با اشاره به اطلاعات و آمارهای موجود گفت: استان قم یکی از استان های مهم و صاحب جایگاه در این صنعت در سطح کشور به شمار می رود.

شجاعی بیان داشت: به دلیل مشکلات زیرساختی و نبود ساماندهی و مدیریت استراتژیک بیش از ۷۰ درصد از مصنوعات چوبی استان به صورت خام و یا نیمه کاره به سراسر کشور و کشورهای خارجی صادر می شود.

وی ادامه داد: با ایجاد زیرساختهای مناسب فراهم شده در شهرک صنعتی قنوات استان قم بستر رفع بیکاری، اشتغالزایی، افزایش تولید ناخالص، ارزآوری و در نهایت ایجاد تحول در صنعت چوب در این استان فراهم است.

وی یادآور شد: شهرک صنعتی قتوات در ۱۴۰ هکتار در جاده قم – گرمسار می تواند بستر مناسبی برای گردهمایی فعالان در این صنعت از مرحله اولیه تامین مواد اولیه، ساخت و تکمیل و عرضه به صورت متمرکز باشد.

شجاعی ارائه خدمات زیرساختی، توزیع مناسب و متوازن امکانات استان، جلوگیری از پراکندگی و ایجاد سایت نمایشگاه دائمی در شهرک را از جمله برنامه های در دست اقدام این شهرک عنوان کرد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjmxev.uqevozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما