يکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 38036
منبع : خبرگزاری مهر

برگزاری دوره‌های آموزشی امداد برای بیش از ۱۲ هزار نفر در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای بیش از ۱۲ هزار نفر طی سال گذشته در قم گفت: مشارکت جوانان در این دوره‌ها ۷ درصد رشد داشته است.
برگزاری دوره‌های آموزشی امداد برای بیش از ۱۲ هزار نفر در قم
به گزارش قم نیوز، محمد مصباحی با اشاره به برگزاری همه ساله دوره‌های آموزشی برای جوانان به منظور آماده سازی مشارکت در ارائه خدمات امدادی و عام المنفعه افزود: مشارکت و حضور جوانان قمی در کارگاه‌های علمی و افزایش بهرمندی جوانان از دوره‌های آموزشی سال گذشته در مقایسه نسبت به سال ۹۳ رشد هفت درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه در سال ۹۴ دوره‌های آموزشی حوزه جوانان قم با استقبال خوبی روبرو شد، گفت: ۶۱۸ دوره و کارگاه آموزشی با محورهایی شامل امدادی، فرهنگی و اجتماعی، علمی و هنری سال گذشته برگزار شد که در سال ۹۳ شمار عناوین کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی ۴۶۵ مورد بوده است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم ادامه داد: تعداد دوره‌های برگزار شده توسط معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در سال ۹۴ رشد ۲۴ درصدی را به خود اختصاص داده است.

مصباحی بیان کرد: در سال ۹۳ تعداد ۱۱ هزار و ۳۴۵ نفر از جوانان از دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی بهرمند شده‌اند در حالی که در سال گذشته ۱۲ هزار و ۲۰۹ نفر از جوانان استان از آموزش‌های لازم برخوردار شده که رشد ۷ درصدی داشته است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjmyet.uqeotzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما