جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 48026
منبع : خبرگزاری فارس
نماینده آیت‌الله شیخ عیسی قاسم در ایران:

فعالیت‌های مهدوی سبب تضعیف جریان‌های انحرافی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: نماینده آیت‌الله عیسی قاسم در ایران با تاکید بر اینکه فعالیت‌های مهدوی سبب تضعیف جریان‌های انحرافی می‌شود، گفت: فعالیت‌های مهدوی همانند برگزاری سالانه این همایش‌ها می‌تواند موجب شود تا تکفیری‌ها و دیگر جریان‌های انحرافی متوجه شوند دوستداران امام عصر(عج) بیکار ننشسته‌اند.
فعالیت‌های مهدوی سبب تضعیف جریان‌های انحرافی می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ عبدالله الدقاق در حاشیه سیزدهمین  همایش بین المللی دکترین مهدویت که در سالن پیامبر اعظم(ص) مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم از برگزار کنندگان این همایش تشکر کرد و افزود: بسیار خوشحال هستم که این رویداد بزرگ در شهر قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ابعاد مختلف مهدویت و اهمیت این موضوع در میان شیعیان مطرح کرد: در همایش دکترین مهدویت شیخ عیسی قاسم به عنوان مهدی‌یاور انتخاب و برگزیده شده است.

نماینده آیت‌الله شیخ عیسی قاسم در ایران خاطرنشان کرد: آیت‌الله عیسی قاسم یکی از پیروان واقعی امام زمان بوده و در مسیر آن امام غائب حرکت می‌کرد.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های مهدوی سبب تضعیف جریان‌های انحرافی می‌شود، عنوان کرد: فعالیت‌های مهدوی همانند برگزاری سالانه این همایش‌ها می‌تواند موجب شود تا تکفیری‌ها و دیگر جریان‌های انحرافی متوجه شوند دوستداران امام عصر(عج) بیکار ننشسته‌اند.

الدقاق با بیان اینکه امروزه در تحولات منطقه شاهد تاثیر سخنان امام خمینی(ره) و انقلاب ایران هستیم، گفت: امیدواریم هرچه زودتر این انقلاب به دست صاحب اصلی آن و منجی عالم بشریت سپرده شود.

انتهای پیام/ 136
https://qomnews.ir/vdcjmyex.uqeo8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما