سه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 44066
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه 3 قم مطرح کرد

کاشت بیش از 4 هزار اصله درخت و درختچه در منطقه 3 قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه 3 قم از کاشت بیش از ۴ هزار اصله درخت در این منطقه در 6 ماه نخست امسال خبر داد.
کاشت بیش از 4 هزار اصله درخت و درختچه در منطقه 3 قم
به گزارش قم نیوز، رضا پوریافر با بیان اینکه این منطقه یکی از مناطق قدیمی قم بوده که در بخش‌های مختلف نیازمند توسعه عرصه‌های سبز است، گفت: عموماً شهر قم از نظر فضاهای سبز و تفریحی فقیر بوده و در همین راستا شهرداری پروژه‌ای ویژه را در دستور کار قرار داده است تا بتواند کمبودهای شهر قم در حوزه فضای سبز را رفع کند.

شهردار منطقه 3 قم با اشاره به اجرای پروژه نهضت درختکاری در شهر قم افزود: علاوه بر درختکاری در مناطق مختلف از جمله فضاهای خالی بوستان‌ها، احداث فضای سبز جدید و درختکاری در رفیوژ خیابان‌ها و پیاده‌روها نیز در دستور کار مناطق است.

پوریافر به کاشت 4 هزار و 815 اصله درخت از ابتدای سال تاکنون در این منطقه اشاره کرد و گفت: این آمار شامل درختکاری در فضای خالی بوستان‌ها، در پارک‌های جدید و در رفیوژ و فضاهای خالی پیاده‌روها است.

وی با بیان اینکه همچنین در قالب پروژه‌های عرصه سبز جدید منطقه اولویت با کاشت درختان است، خاطرنشان کرد: اقدامات مرتبط با توسعه فضای سبز در فصل گرم سال متوقف شده بود اما از این پس دوباره این پروژه از سر گرفته شده و تا پایان سال اقدامات ویژه‌ای را در این زمینه انجام خواهیم داد.

شهردار منطقه 3 قم با تاکید بر اینکه توسعه و بهسازی بوستان فدک یکی از پروژه‌های ویژه این بخش در منطقه سه بوده است، گفت: این پروژه که در قالب تبدیل بوستان به کمپینگ تعریف شده است در مراحل نهایی بوده و بخشی از اعتبارات آن از محل اعتبارات سفر رهبری به قم تعریف شده و در نوروز آماده استفاده شهروندان خواهد شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjmyex.uqexmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما