سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : 27218
مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران:

واحدهای حوزوی خواهران در نیمسال دوم طلبه می‌پذیرند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: برخی واحدهای علمی تربیتی حوزوی خواهران برای نیمسال دوم اقدام به پذیرش طلبه در مقطع تحصیلی عمومی سطح دو می‌کنند.
واحدهای حوزوی خواهران در نیمسال دوم طلبه می‌پذیرند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمد احمدی اظهار کرد: با توجه به صدور مجوز تأسیس برای تعدادی از واحدهای علمی تربیتی حوزوی خواهران و درخواست مکرر برخی از واحد‌ها برای پذیرش در دو نیمسال (مهر و بهمن ماه)، پذیرش در مقطع تحصیلی سطح دو، برای نیمسال دوم (بهمن ماه) سال تحصیلی جاری در حوزه­های علمیه خواهران به صورت محدود انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در این نیمسال تنها داوطلبان متقاضی تحصیل در دوره حضوری تمام وقت پذیرش می‌شوند، افزود: هماهنگی‌های لازم برای پذیرش طلبه در واحدهای علمی تربیتی که برای نیمسال دوم، مجوز موقت تأسیس دریافت کرده‌اند و نیز واحدهایی که امکانات لازم برای پذیرش در نیمسال دوم را علاوه بر نیمسال اول دارند انجام شده است.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه دفترچه راهنمای پذیرش در سطح دو از طریق صفحه مدیریت سنجش و پذیرش در پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران قابل دریافت است، اضافه کرد: اطلاعات واحدهای حوزوی که در نیمسال دوم اقدام به پذیرش طلبه خواهند که در ۱۵ آبان‌ماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی www. whc. ir اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه پذیرش متقاضیان در نیمسال دوم تحصیلی همانند نیمسال اول بدون آزمون ورودی و بر اساس معدل و ضریب رشته است، گفت: امکان ثبت نام از طریق پایگاه www. whc. ir برای تمام داوطلبان از تاریخ ۱۷ آبان تا ۲۹ آبان و از طریق سامانه پذیرش سطح دو برای مدارس علمیه از تاریخ ۱۷ آبان تا پایان آذر وجود دارد.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcjo8e8.uqeavzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما