سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 45218
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شرکت شهرکهای صنعتی استان قم

نشست مشترك مديران استان با فعالان جبهه توليد و صنعت قم

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم حضور مديران دستگاههاي مختلف در بين واحدهاي صنعتي را سبب دلگرمي سرمايه گذاران و ايجاد كننده فضاي پاسخگويي مسولان عنوان كرد.
نشست مشترك مديران استان با فعالان جبهه توليد و صنعت قم
به گزارش قم نیوز، اميرطيبي نژاد در حاشيه نشست صميمي جمعي از مديران استان با صنعتگران شهرك هاي صنعتي اظهارداشت: در اين مراسم شاهد حضور مديران كل گمرك، تامين اجتماعي، امور مالياتي و دفتر هماهنگي امور اقتصادي استانداري بوديم كه در نوع خود كم سابقه بوده است.

وي با مهم و مثبت ارزيابي كردن اين گونه برنامه ها در شهرك هاي صنعتي گفت: هدف از حضور مسولان در بين واحدهاي صنعتي آشنايي بيشتر مسولان با مشكلات، خواسته هاي واحدهاي صنعتي و همچنين اطلاع از نگرش و نگاه افراد گيرنده خدمات آنها نسبت به دستگاه مربوطه است.

طيبي نژاد همچنين در گفتگو با برخي از سرمايه گذاران و مديران واحدهاي صنعتي ضمن تجليل از اقدامات ايشان در راستاي توليد و اشتغال پايدار در سطح شهرك ها و نواحي صنعتي بر ضرورت رعايت قوانين ساخت وساز در شهرك هاي صنعتي تاكيد كرد.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان قم بسياري از مشكلات و خواسته هاي واحدهاي صنعتي را برآمده از عدم شناخت و آگاهي كامل به قوانين و مقررات دستگاه هاي مختلف برشمرد و گفت: بسياري از واحدهاي صنعتي در گفتگوي رودر رو با مديران بيمه، ماليات، گمرك و ساير مسوولان مشكلاتشان برطرف و يا با دريافت مشاوره راه حل منطقي دريافت مي كنند.

وي ضمن تاكيد بر تداوم اين گونه جلسات خواستار برگزاري نشستهاي تخصصي توسط دستگاههاي مختلف براي سرمايه گذاران، مديران واحدهاي صنعتي و كارفرمايان شد.

مجید آوری فرد مدیر کل دفتر هماهنگي امور اقتصادي استانداري نيز در اين مراسم طي سخناني با اشاره به برنامه ها و اقدامات استانداري در ارائه خدمات به صنعتگران گفت: اهتمام استاندار و دستگاه هاي استان در ستاد تسهيل و ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومت، حمايت همه جانبه از فعالان اقتصادي قم و ايجاد فضاي دلگرمي و پشتيباني از مديران براي خدمت رساني به عرصه توليد استان است.

مجتبي موسوي مدیرکل تامین اجتماعی استان قم هم در اين نشست طي سخناني اهتمام و جديت اين اداره در خدمت رساني و رفع مشكلات كارفرمايان را از اهداف اين اداره برشمرد و ضمن اعلام شرايط بخشودگي بدهي كارفرمايان در بخش بيمه گفت: يكي از مشكلات تامين اجتماعي در قم عدم اقدام به موقع كارفرمايان در ارائه ليست ها و پيگيري مسائل مربوط به كارگاه توسط خود كارفرمايان است.

سهراب امدادی فرد مدیرکل امور مالیاتی قم نيز در اين نشست طي سخناني ضمن دعوت و استقبال از ديدار با مديران عرص توليد و اشتغال در استان، آمادگي اين اداره براي رسيدگي سريع به نياز و مشكلات واحدهاي صنعتي را اعلام كرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjo8ex.uqeivzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما