پنجشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 41258
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شرکت آب و فاضلاب استان قم
در بازدید وزیر ارتباطات از توانمندی‌های آبفای قم عنوان شد

کاهش هدر رفت آب با کنترل هوشمند و از راه دور شبکه و تاسیسات

قم نيوز : قم نیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و استاندار قم از غرفه شرکت آب و فاضلاب استان قم در نمایشگاه سیمای امید بازدید کرده و از نزدیک در جریان دستاوردهای این شرکت قرار گرفتند.
کاهش هدر رفت آب با کنترل هوشمند و از راه دور شبکه و تاسیسات
به گزارش قم نیوز، علی جان صادق پور در بازدید محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مهندس صادقی استاندار قم از غرفه آب و فاضلاب قم به ارائه گزارشی کوتاه از دستاوردهای آبفای قم طی یک سال گذشته پرداخت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به تلاش‌های آبفای قم در ارائه خدمات سریع و آسان به مردم اظهار کرد: در حال حاضر خدمات آبفا از چهار درگاه سامانه تلفنی 122، پیشخوان تخصصی دولت، سامانه پیامکی 3000122990 و ارائه خدمات از طریق پورتال آبفا به نشانی www.abfa-qom.com برای مردم قابل دسترسی است.

وی استفاده از فناوری‌های نوین برای کنترل تاسیسات را از نقاط قوت آبفای قم برشمرد و گفت: تمام شبکه و تاسیسات آب و فاضلاب قم به صورت هوشمند و از راه دور کنترل می‌شود که این مهم منجر به کاهش هدر رفت آب شده است.

یادآور می‌شود ارائه خدمات مشترکین به صورت الکترونیک، تله‌متری و تله کنترل تاسیسات، سامانه قرائت از راه دور کنتور آب، سامانه اطلاعات جغرافیایی و بخش کودک نوجوان از جمله بخش‌های مختلف غرفه شرکت آب و فاضلاب استان در نمایشگاه سیمای امید است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjo8ex.uqevizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما