شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 42798
منبع : خبرگزاری فارس
کمالوند پس از تساوی برابر صبا:

4 تک به تک گل نزدیم/دقایق آخر کم آوردیم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: دقایق آخر بازی تیم ما از نظر بدنی کم آورد و نتوانستیم که نتیجه لازم را کسب کنیم.
4 تک به تک گل نزدیم/دقایق آخر کم آوردیم
به گزارش قم نیوز، فراز کمالوند  در نشست خبری بعد از دیدار صبای قم و گسترش فولاد که در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، با اشاره به تساوی تیمش در برابر صبای 9 نفره اظهار کرد: از نتیجه بازی به هیچ عنوان راضی نیستم و در این بازی موقعیت‌های متعدد گلزنی را از دست دادیم.

وی بیان کرد: اخراج بازیکنان صبا کار را برای ما سخت کرد و صبا تدافعی بازی کرد و وقتی که هشت یا 9 نفر در محوطه جریمه دفاع می‌کنند دیگر گل زدن کار سختی می‌شود.

سرمربی گسترش فولاد با اشاره به اینکه چهار موقعیت تک به تک را از دست دادیم، خاطرنشان کرد: باید در تمرینات آینده روی گلزنی کار کنیم تا شرایط بهتر از این باشد.

وی خاطرنشان کرد: پس از 9 نفره شدن بلافاصله نوک حمله وارد کردیم اما فاصله قبلی ما با این بازی کم بود و در دقایق آخر از نظر بدنی کم آوردیم.

کمالوند با اشاره به اینکه بازی قبلی گسترش فولاد یکشنبه برگزار شده بود و بازی صبا جمعه برگزار شده بود، گفت: شاید اگر جمعه بازی کرده بودیم دقایق آخر توان بیشتری می‌توانستیم داشته باشیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjoaex.uqe8hzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما