قم نيوز : قم نیوز: در مراسمی از خیرین، حامیان و فعالان عرصه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی قم تجلیل شد.
مراسم تجلیل از خیرین، حامیان و فعالان عرصه سلامت قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، آئین تجلیل از خیرین، حامیان و فعالان سلامت استان صبح امروز در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

این مراسم با حضور آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع)، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، ابوالفضل ایرانی‌خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از خیرین، حامیان و فعالان سلامت استان قم برگزار شد.

در این مراسم احمد امیرآبادی فراهانی با اشاره به اینکه خیرین شعار همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت را تحقق عینی بخشیده‌اند اظهار داشت: باید همه مسئولان، مردم و خیرین به دولت کمک کنند که در برنامه‌های خودش موفق شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: براساس قانون اساسی مسئله بهداشت و سلامت وظیفه اصلی دولت است و خیرین کار بزرگی را در تحقق شعار امسال انجام داده‌اند.

امیرآبادی فراهانی گفت: شهر مقدس قم در حال حاضر یک کلان‌شهر است و آینده شهر را باید برای آیندگان خوب ترسیم کنیم.

وی افزود: نگاه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به شهر مقدس قم نگاه مثبتی است و قم در بخش سلامت و بهداشت و درمان خدمات‌رسانی فرا استانی و ملی است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه شهر مقدس قم در بخش اورژانس و آمبولانس سهم سه چهار محور مواصلاتی را در اختیار دارد گفت: باید در این زمینه سهم بیشتر به استان قم اختصاص دهند.

در این مراسم از کتاب «خوراک‌های بومی ایران» رونمایی شد. یکی از ویژگی‌های بارز کتاب توصیه‌های پزشکی است که در این کتاب آمده است. این کتاب در مدت ۲ سال و نیم نوشته‌شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjohe8.uqeh8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما