سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : 25968

رژیم صهیونیستی و وهابیت دو تیغه قیچی هستند

قم نيوز : قم نیوز: معاون امور تربیتی جامعة الزهرا(س) گفت: رژیم صهیونیستی ضد اسلام آمریکایی بوده و اسلام آمریکایی وهابیت و تکفیری است البته هر دو تیغه قیچی هستند که با هم و ضد هم شعار می‌دهند و عمل می‌کنند.
رژیم صهیونیستی و وهابیت دو تیغه قیچی هستند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام احمد شیخ بهایی با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع) اظهار کرد: وهابیت با جهالت و کوته‌بینی در مسائل دینی سبب خسارت‌های فراوانی شدند و شبهات فراوانی را به وجود آوردند.

وی خاطرنشان کرد: وهابیت به بهانه شرک، تخریب قبور ائمه اطهار(ع) را شروع کردند و این قبور یادآور پیامبران، امامان و راه صحیح آنها است و مرکز توجه و وحدت برای مسلمین محسوب می‌شود و مسلمانان از سراسر جهان به ویژه در زمانی که ابزار ارتباطی در کار نبود با قصد زیارت می‌آمدند و با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کردند.

معاون امور تربیتی جامعة الزهرا(س) یادآور شد: این مکان‌ها نماد اقتدار و عزت مسلمین است و مسلمانان با آداب و سنن اسلامی که انجام می‌دهند عزت و اقتدار خود را به جهان نشان می‌دادند.

وی ادامه داد: کسانی در این قبور دفن شده‌اند که در راه اسلام و مبارزه با کفار به شهادت رسیدند، بنابراین انگیزه توحید و شهادت‌طلبی در این مکان‌ها تقویت می‌شود، حتی می‌توان بیان کرد قبر ابا عبدالله الحسین(ع) و ائمه بقیع(ع) محل توحید است و در این مکان‌ها ذکر خدا گفته می‌شود.

شیخ بهایی خاطرنشان کرد: وهابیت برای نابودی یاد خدا، شهادت‌طلبی، عزت، اقتدار، وحدت مسلمین و قطع ارتباط مسلمین با تاریخ سراسر افتخارآمیز خودشان به تخریب قبور پرداختند و در حقیقت بازوی آمریکا و استکبار محسوب می‌شوند.

وی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی، بر ضد اسلام بوده و وهابیت دنباله‌رو اسلام آمریکایی است، البته هر دو تیغه قیچی هستند که با هم و ضد هم شعار می‌دهند، عمل می‌کنند و در واقع آنها بدترین ضربه را به اسلام وارد می‌کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjohe8.uqeimzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما