پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۰
کد مطلب : 36948
فرمانده ‌انتظامی قم:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن عمق علاقه آنها به نظام را نشان می‌دهد

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده ‌انتظامی قم گفت: حضور پرشور مردم در راهیپمایی 22 بهمن دارای پیام‌های زیادی به دوستان و دشمنان است و تحلیل این رخداد باشکوه می‌تواند عمق علاقه مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان دهد.
حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن عمق علاقه آنها به نظام را نشان می‌دهد
به گزارش قم نیوز، سردار کاظم مجتبایی صبح امروز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور پرشور و حماسی مردم در این راهپیمایی مایه دلگرمی دوستان انقلاب چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور می‌شود.

وی افزود: یکپارچگی و انسجام این مردم که حاکی از وحدت کلمه آن‌هاست سبب ایجاد یک شور و هیجان ملی شده که پیام انقلاب را با صدای بلند به همه دنیا چه کشورهای مستکبر و چه کشورهای مستضعف و ستمدیده می‌رساند.

فرمانده نیروی انتظامی قم با اشاره به ترس دشمن از حضور میلیونی مردم ابراز کرد: هنگامی که دشمن می‌بیند این راهپیمایی‌ها هر سال شلوغ‌تر و پر شورتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود ترس تمام جانش را می‌گیرد و امیدش برای نابودی نظام بر باد می‌رود.

وی با اشاره به پیام‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: این حماسه و این حضور دارای پیام‌های زیادی به دوستان و دشمنان است و تحلیل این رخداد باشکوه می‌تواند عمق علاقه مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان دهد.

مجتبایی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی بیانگر اعتماد آنها به نظام است گفت: حماسه‌آفرینی مردم در این روز این مطلب را به همه می فهماند که ملت بزرگ ایران به انقلاب اسلامی علاقه و اعتماد دارد و این اعتماد روز به روز بیشتر می‌شود بنا بر این دشمنان باید از این حرکت عظیم درس عبرت بگیرند و دست از دشمنی‌های بی‌نتیجه‌شان بردارند چون ملت ایران ملت شکست‌ناپذیری است و به راهی که انتخاب کرده اعتقاد و ایمان کامل دارد.

وی حضور نوجوانان در راهپیمایی را مورد توجه قرار داد و گفت: انقلاب اسلامی همچون شجره طیبه‌ای است که همه ریشه‌ها و هم شاخه‌هایش روز به روز توسعه می‌یابند و حضور پرشور نوجوانان در این راهپیمایی بیانگر شکوفایی این غنچه‌های انقلاب است.

فرمانده نیروی انتظامی قم ادامه داد: انقلابی بودن نوجوانان به دلیل محکم بودن ریشه‌های این انقلاب است چون نهضت مقدس امام خمینی (ره) بر پایه‌های دین استوار شد و ایمان محکم مردم ایران شاخصه اصلی آن‌هاست.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمن برای نسل نوجوان گفت: دشمنان اسلام و انقلاب برنامه‌های زیادی برای آسیب زدن به نوجوانان دارد بنا بر این ما باید حواسمان را جمع کنیم و این نسل جدید انقلاب را از دسترس دشمن دور نگه‌داریم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcjohet.uqemxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما