پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۴۷
کد مطلب : 30908
عضو مجلس خبرگان رهبری:

حضور اقشار مختلف در تشییع شهدای غواص، همدلی مردم را تثبیت کرد

قم نيوز : قم نیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور اقشار مختلف در مراسم تشییع شهدای غواص وحدت اجتماعی و دینی را تقویت می‌کند، جامعه ای که همبستگی دینی و اجتماعی و ملی بر مبنای اخلاص و ایمان داشته باشد کمتر مورد آسیب قرار می‌گیرد.
حضور اقشار مختلف در تشییع شهدای غواص، همدلی مردم را تثبیت کرد
به گزارش قم نیوز، آیت الله عسکر دیرباز با اشاره به برگزاری مراسم تشییع شهدای غواص و آثار آن در جامعه اظهار داشت: اگر در جامعه مان امنیت و آرامش داریم و در بعد بین الملل ملت ایران عزت دارد به دلیل تلاش رزمندگان دفاع مقدس است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که تعداد زیادی از رزمندگان جان خویش را فدای دین کردند افزود: تعدادی از اجساد رزمندگان در زمان جنگ به دلیل موانعی که وجود داشت قابل انتقال به کشور نبود تا این که به مرور توسط گروه تفحص این کار انجام شد و هفته گذشته گروهی از شهدا که غواص بودند و در مسیر آب به شهادت رسیده بودند تفحص شد.

رئیس دانشگاه قم با اشاره به رشادت‌ها و از خودگذشتگی های رزمندگان دفاع مقدس بیان کرد: رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس جان خویش را خالصانه کف دست گرفتند و آن را تقدیم اسلام و قرآن کردند که این موضوع در فطرت انسان‌های پاک سرشت این تأثیر را ایجاد می‌کند که در برابر این رشادت حداقل عکس العمل مناسب که همبستگی و شرکت در تشییع و عزای آن‌ها است نشان دهند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به مراسم تشییع شهدای گمنام عنوان کرد: ملت شهید پرور ما واکنش بسیار عالی را از خود نشان دادند و اثبات کردند که اگرچه غربی‌ها به وسیله ماهواره دست به تهاجم فرهنگی می‌زنند اما در مواقع حساس به ویژه تشییع شهدا جوانان و اقشار مختلف مردم با استقبال عظیم در این مراسم‌ها شرکت می‌کنند که این موضوع نشان‌گر بیداری فطرت جامعه است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که تکریم شهدا سبب افتخار ملت ایران است تصریح کرد: حضور اقشار مختلف در مراسم تشییع شهدای غواص وحدت اجتماعی و دینی را تقویت می‌کند، جامعه‌ای که همبستگی دینی و اجتماعی و ملی بر مبنای اخلاص و ایمان داشته باشد کمتر مورد آسیب قرار می‌گیرد و با عنایت امام زمان (عج) است که ملت ایران در برابر دشمنی‌های آشکار و پنهان مقاومت می‌کند.

آیت الله دیرباز با تاکید بر مدیریت بی‌نظیر مقام معظم رهبری اظهار داشت: ما نباید از نقش محوری مقام معظم رهبری بگذریم، در کشور علی رغم وجود دیدگاه‌های مختلف به فضل الهی وجود رهبر معظم انقلاب که یکی از نعمت‌های الهی برای جامعه است سبب شده تا در جهان اسلام محور باشیم و پرچم امت اسلامی در دستان با برکت رهبر معظم انقلاب باشد که این موضوع سبب وحدت بیشتر امت اسلامی شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjohet.uqeyyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما