چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۵
کد مطلب : 49908
منبع : خبرگزاری فارس
با پایان دیدارهای مرحله دوم

صعود کننده‌ها به نیمه نهایی جام رمضان فوتسال قم مشخص شدند

قم نيوز : قم نيوز: چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های سال 1396 جام رمضان فوتسال باشگاه‌های قم یادواره شهدای مدافع حرم قم مشخص شدند.
صعود کننده‌ها به نیمه نهایی جام رمضان فوتسال قم مشخص شدند
صعود کننده‌ها به نیمه نهایی جام رمضان فوتسال قم مشخص شدند
به گزارش قم نيوز، در شب پایانی دیدارهای مرحله دوم فوتسال جام رمضان باشگاه‌های استان قم در گروه نخست تیم صدرنشین شهدای مدافع حرم برابر تیم مصالح ساختمانی آسیا به تساوی یک بر یک دست یافت و بالاتر از دیگر هم‌گروه‌های خود به عنوان تیم نخست راهی مرحله نهایی شد.

یکی دیگر از مدعیان قهرمانی حاضر در این گروه تیم صدراسیستم است که در شب پایانی مرحله دوم با سه گل تیم شهدای نیروگاه را مغلوب کرد و با چهار امتیاز در رده سوم این گروه و بعد از تیم مصالح آسیا قرار گرفت و نتوانست مجوز صعود به مرحله نیمه نهایی فوتسال جام رمضان فوتسال قم را کسب کند.

در گروه دوم از مرحله دوم رقابت‌های فوتسال جام رمضان باشگاه‌های قم جام شهدای مدافع حرم، تیم مدعی امیران اسپرت با نتیجه جالب پنج بر یک تیم دل‌سوختگان اهل‌بیت را شکست داد و با سه امتیاز این دیدار به عنوان صدرنشین از این گروه به مرحله نیمه نهایی بازی‌ها رفت.

فوتسالیست‌های تیم بازار بزرگ شمسه نیز با سه گل در مصاف با تیم سرای کلبه (الف) به برتری رسیدند و این تیم نیز مجوز صعود به مرحله نهایی بازی‌ها را کسب کرد تا چهار تیم از جمع 20 تیم شرکت کننده در دومین دوره این رقابت‌ها برای کسب عنوان قهرمانی در جدول بازی‌ها باقی بمانند.

در جدول گروه نخست مرحله دوم جام رمضان فوتسال قم، تیم شهدای مدافع حرم با کسب هفت امتیاز و تفاضل گل مثبت دو، تیم مصالح ساختمانی آسیا با کسب پنج امتیاز و تفاضل گل مثبت یک، تیم صدراسیستم با کسب چهار امتیاز و تفاضل گل مثبت دو و تیم شهدای نیروگاه بدون امتیاز و تفاضل گل منفی پنج در رده‌های اول تا چهارم ایستادند.

در گروه دوم از مرحله دوم این رقابت‌ها تیم امیران اسپرت با کسب هفت امتیاز و تفاضل گل مثبت پنج در صدر ایستاد، تیم بازار بزرگ شمسه با کسب هفت امتیاز و تفاضل گل مثبت چهار در رده دوم قرار گرفت، تیم دل‌سوختگان اهل بیت با سه امتیاز و تیم سرای کلبه (الف) بدون امتیاز در این گروه سوم و چهارم شدند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjohex.uqehyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما