سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 48918
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس پلیس راهور استان قم:

خودروهای شخصی 14 خرداد از تردد غیر ضروری در اتوبان قم - تهران پرهیز کنند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس راهور استان قم گفت: خودروهای شخصی عصر چهاردهم خردادماه در صورت امکان از ترددهای غیر ضروری در اتوبان قم - تهران پرهیز کنند یا زمان سفر خود را تغییر دهند تا در کاهش ترافیک سهیم باشند.
خودروهای شخصی 14 خرداد از تردد غیر ضروری در اتوبان قم - تهران پرهیز کنند
به گزارش قم نیوز، احمد پوربافرانی، با اشاره به اعزام 25 هزار نفر از مردم قم به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در تهران اظهار کرد: با توجه اینکه امسال جمعیت اعزامی از استان قم دو برابر افزایش داشته است در جاده‌های مواصلاتی استان حجم ترافیک قابل توجهی را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: نیروهای پلیس راهور در طول مسیر اتوبوس‌های اعزامی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، در حالت آماده باش قرار دارند تا علاوه بر نظارت بر عملکرد رانندگان در صورت رخ دادن حادثه بتوانند کمک‌رسانی لازم را در راستای کاهش ترافیک داشته باشند.

رئیس پلیس راهور استان قم از برگزاری جلسات مختلف با حضور اعضای کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد ارتحال امام خمینی(ره) یاد کرد و افزود: هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی استان قم انجام شده است تا در اعزام کاروان‌ها با مشکل خاصی مواجه نباشیم.

وی با بیان اینکه رانندگان اتوبوس‌های اعزامی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در تهران باید نسبت به رعایت قوانین اهتمام جدی داشته باشند، تصریح کرد: خودروهای شخصی عصر چهاردهم خردادماه در صورت امکان از ترددهای غیر ضروری در اتوبان قم - تهران پرهیز کنند یا زمان سفر خود را تغییر دهند تا در کاهش ترافیک سهیم باشند.

پوربافرانی خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از شرکت کنندگان در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به منظور زیارت حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران در استان قم نیز حضور می‌یابند به همین علت برای شب چهاردهم خرداد برنامه‌ریزی ویژه‌ای در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه مسافران چهاردهم خرداد باید خودروهای شخصی خود را در پارک‌سوارها پارک کنند، مطرح کرد: تا کنون در مجموعه پلیس راهور با حضور سردار مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قم جلساتی برگزار شده است تا نیروهای پلیس در استقبال از زائران و مسافران با مشکل خاصی مواجه نباشند.

رئیس پلیس راهور استان قم یادآور شد: ارائه آموزش‌های لازم به رانندگان اعزامی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است تا آشنایی آنها با قوانین بیشتر شود.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjohex.uqeovzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما