دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب : 28578
سخنگوی شورای شهر قم:

اولین جلسه بررسی لایحه بودجه سال 94 شهرداری برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به برگزاری اولین جلسه بررسی لایحه بودجه سال 94 شهرداری قم گفت: این بودجه مربوط به سه حوزه خدماتی،عمرانی و هزینه‌های جاری است.
اولین جلسه بررسی لایحه بودجه سال 94 شهرداری برگزار شد
عباس ذاکریان در گفتگو با خبرنگار قم نیوز با اشاره به برگزاری اولین جلسه بررسی لایحه بودجه سال ۹۴ از سوی شورای شهر قم اظهار داشت: کلیات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار گرفت و در این جلسه هئیت‌رئیسه ، روسای کمیسیون‌ها و یک نماینده از هر کمیسیون حضور داشتند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به کلیات بودجه سال ۹۴ افزود: کلیت بودجه سال ۹۴ بر اساس درآمد و هزینه از سوی شهرداری قم پیش بینی شده است و این بودجه مربوط به سه حوزه خدماتی،عمرانی و هزینه‌های جاری است.

وی خاطر نشان کرد: در این جلسه کلیات مربوط به لایحه بودجه و میزان تحقق‌پذیری آن بر اساس پیش بینی‌های به عمل آمده بررسی شد.

عدم خوش بینی در تحقق لایحه بودجه

مهدی عواطف رستمی نیز با اشاره به عدم خوشبینی خود مبنی برتحقق لایحه بودجه سال 94 شهرداری قم افزود:ممکن است در حوزه ساخت و ساز جهشی داشته باشیم و تحقق پیدا کند اما تحقق در حوزه کارهای عمرانی بعید به نظر می‌رسد و لایحه بودجه نیاز به دقت بیشتر دارد.

عضو شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با اقتصاد مقاومتی و میدیریت جهادی گفت:تأکید کلیت بودجه همواره بر روی حوزه عمرانی است که باید در رابطه با عدم افزایش هزینه درحوزه بودجه جاری مراقب بود .
عضو شورای اسلامی شهر افزود:استراتژی وهدف آن است که تا وقتی ضرورت پیش نیامده بودجه مصرف نشود.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcjoie8.uqeoazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما