?>?> صبای قم فردا با ۲۲ بازیکن راهی آذربایجان غربی می‌شود | قم نیوز
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب : 24518

صبای قم فردا با ۲۲ بازیکن راهی آذربایجان غربی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم به منظور برپایی اردوی آماده سازی پیش فصل فردا با ۲۲ بازیکن راهی آذربایجان غربی می‌شود.
صبای قم فردا با ۲۲ بازیکن راهی آذربایجان غربی می‌شود
به گزارش قم نیوز، تیم فوتبال صبای قم فردا برای برپایی اردوی داخلی خود قم را به مقصد آذربایجان غربی ترک می‌کند.

بر این اساس, تیم فوتبال صبا عصر امروز آخرین تمرین خود را در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم را برگزار می‌کند و پس از پایان تمرین ، اسامی نفرات اعزامی به اردوی چالدران اعلام می‌شود.

گفته می‌شود قرار است اسامی ۲۲ بازیکن برای سفر به چالدران اعلام شود و برخی از بازیکنان تازه وارد صبا نیز در این اردو به تیم اضافه می‌شوند.

به احتمال فراوان ادامه تمرینات صبا پس از بازگشت به قم در ورزشگاه هلال احمر برگزار می‌شود البته کادر فنی درخواست اردوی خارجی را هم داده است که در این مورد هیئت مدیره باشگاه تصمیم‌گیری می‌کند.

در اردوی صبا در آذربایجان غربی تمامی نفرات صبا از جمله نفرات تازه وارد و نفراتی که از فصل گذشته قرارداد داشته یا قراردادشان را تمدید کرده‌اند حضور دارند و زیر نظر صمد مرفاوی ، ساکت الهامی و ناصر بختیاری زاده برنامه های بدنسازی و آمادگی پیش فصل خود را انجام می‌دهند.

تیم فوتبال صبا در هفته نخست از لیگ برتر فوتبال روز نهم مرداد ماه به میدان می‌رود در حالی که قرعه کشی لیگ برتر بین روزهای چهارم تا هشتم تیرماه در سازمان لیگ برگزار می‌شود.

تیم فوتبال صبای قم بعد از بازگشت از اردوی آماده سازی چالدران, تمریناتش را در قم ادامه می‌دهد و چند بازی تدارکاتی نیز در دستور کار دارد البته وضعیت اردوی خارجی صبا کماکان در هاله ای از ابهام قرار دارد و با توجه به مشکلات مالی صبا انجام آن بعید است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjoie8.uqexvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما