شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 52508
منبع : خبرگزاری فارس
مسوول کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت‌‌‌‌‌ فوتبال استان قم خبر داد

دعوت 47 فوتبالیست برای اعزام به فوتبال قهرمانی کشور

قم نيوز : قم نیوز: مسوول کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت‌‌‌‌‌ فوتبال استان قم از دعوت ۴۷ فوتبالیست با استعداد قمی برای حضور در تمرینات تیم منتخب زیر ۱۲ سال قم خبر داد.
دعوت 47 فوتبالیست برای اعزام به فوتبال قهرمانی کشور
به گزارش قم نیوز، مهدی عمویی در قم، اظهار کرد: بازیکنان دعوت شده به اردوی انتخابی تیم فوتبال منتخب زیر 12 سال فوتبال قم باید راس ساعت ۸:۳۰ صبح روز شنبه 27 مرداد ماه با لباس تمرینی در زمین چمن مجموعه ورزشی تختی حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: از بین ۴۷ بازیکن مستعد و آینده‌داری که از باشگاه‌های مختلف به این اردو دعوت شده‌اند، تعداد ۱۴ بازیکن در ترکیب نهایی تیم منتخب هیأت‌‌‌‌‌ فوتبال استان قم برای حضور در فستیوال فوتبال نونهالان زیر 12 سال قهرمانی کشور قرار خواهند گرفت.

مسوول کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت‌‌‌‌‌ فوتبال استان قم با بیان اینکه رقابت‌های کشوری اواسط شهریور ماه امسال برگزار می‌شود، اضافه کرد: این بازیکنان از 16 باشگاه سازنده استعدادها و نخبه‌های فوتبال قم دعوت شده‌اند و مطمئنا تیم خوبی برای اعزام خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: بازیکنان دعوت شده به این اردو از باشگاه‌های هلال‌احمر، فراز، آریا، آبادگران، وحدت، هنگ، سفید زاگرس، شاهین، هما، پیام، عقاب، یاران، متین دانش، سیاه‌جامگان، سهیل و پارسا هستند و از یک سهمیه تا پنج سهمیه بین تمام باشگاه‌ها تقسیم شده است.

عمویی افزود: محمدعباس غلامی، مرتضی محمدی، علی‌اصغر ایمانی، پرهام رئیسی و محمدصادق ضیائی از هلال‌احمر، محمدپویا هاشمی، علی جعفری و سهیل مهرابی‌فر از فراز و ایمان طاهری‌مطلق، محمدجواد باقری، هادی منصوری و حسین آزاده از آریا به این اردو دعوت شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین محمدرضا احمدی از آبادگران، امیرحسین فولادی و محمدمهدی عطایی از وحدت، محمدامین نوروزی‌خواه، سجاد اردستانی و ایمان فاطمی‌دوست از هنگ، رضا اولاد و محمدمعین عابدی از سفید زاگرس و امیرمحمد خادمی، کمیل علی‌مردانی، محمد محمدی و محمدرضا اسماعیلی از شاهین در این اردو حضور دارند.

مسوول کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت‌‌‌‌‌ فوتبال استان قم افزود: ابوالفضل حیدری، محمدصالح همتی، محمدمهدی مرادزاده، محمدمهدی حسنی و امیرحسن زینالی از هما، مانی سروشی‌فرید و مهدی حسین‌زاده از پیام، امیرعلی جعفری و مهدی قنبری از عقاب، امیرمحمد آقامیری و سیدعرفان حسینی از یاران دیگر دعوت شده‌ها هستند.

وی در پایان اظهار کرد: اشکان زند از تیم متین‌دانش، مهدی زنجیرانی، محمدجواد سنگ‌تراشان، دلشاد غنی، محمدرضا عباسی و میلاد قنبری از باشگاه سیاه‌جامگان، امیرحسن محمدی، حمیدرضا امیدی و امیرحسین محمودی از سهیل و محمدجواد ابوطالبی، سینا حوائجی و محمدصادق خانی از پارسا از روز شنبه به این اردو خواهند آمد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjoiei.uqe8yzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما