جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب : 51518
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ انجمن‌های ورزشی قم خبر داد

رقابت دارت‌اندازان قم با 4 رقیب مدعی قهرمانی کشور

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ انجمن‌های ورزشی استان قم گفت: دارت‌اندازان قم در نخستین مرحله رقابت‌های قهرمانی کشور با چهار رقیب مدعی مسابقه می‌دهند.
رقابت دارت‌اندازان قم با 4 رقیب مدعی قهرمانی کشور
به گزارش قم نیوز، سعید توکلی در قم، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی انجمن دارت فدراسیون انجمن‌های ورزشی از امروز و همزمان در 6 استان مسابقات دارت مناطق کشور استارت می‌خورد و دارت‌اندازان قم نیز به میدان می‌روند.

وی ادامه داد: انجمن دارت برای برگزاری نخستین مرحله مسابقات دارت مناطق کشور در هر دو بخش آقایان و بانوان برنامه‌ریزی کرده و دو روز رقابت دارت‌اندازان در این مرحله با تقسیم‌بندی مناطق 6 گانه و تعیین میزبان‌های مرحله نخست به انجام خواهد رسید.

رئیس هیأت‌ انجمن‌های ورزشی استان قم با اشاره به حضور تیم قم در منطقه 6 این رقابت‌ها، بیان کرد: دارت یکی از رشته‌های جذاب و موفق زیر مجموعه این هیأت‌ است و تیم قم در این منطقه با چهار رقیب مدعی یعنی تهران، البرز، قزوین و مازندران رقابت خواهد کرد.

وی افزود: در منطقه یک تیم‌های کرمان، فارس، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کهگیلویه و بویر احمد در کرمان، در منطقه دو تیم‌های گلستان، خراسان‌رضوی، خراسان‌جنوبی، خراسان‌شمالی و سمنان در شاهرود و در منطقه سه تیم‌های همدان، لرستان، کرمانشاه، ایلام و خوزستان در کرمانشاه پیکار می‌کنند.

توکلی ابراز کرد: در منطقه چهار نیز تیم‌های گیلان، زنجان، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل و کردستان در اردبیل، در منطقه پنج تیم‌های یزد، مرکزی، اصفهان و چهارمحال بختیاری در اراک و در منطقه 6 تیم‌های تهران، البرز، قم، قزوین و مازندران از امروز در تهران به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه دارت‌اندازان قم انگیزه و آمادگی خوبی برای حضور در این مسابقات دارند، در پایان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی انجمن دارت فدراسیون انجمن‌های ورزشی، مرحله دوم این مسابقات روزهای 20 و 21 مهر ماه به انجام می‌رسد و روزهای 9 و 10 آذر شاهد برگزاری مرحله سوم خواهیم بود.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjoiei.uqevvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما