جمعه ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۳
کد مطلب : 37578
هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال

صبای قم در خانه برابر سایپا تهران پیروز شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در دیدار خانگی از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر سایپا تهران به برتری رسید.
صبای قم در خانه برابر سایپا تهران پیروز شد
به گزارش قم نیوز، دیدارهای هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی روز نخست خود را پشت‌سر گذاشت که در آخرین بازی تیم فوتبال صبای قم در دیدار خانگی برابر میهمان خود تیم سایپا تهران نتیجه را از آن خود کرد.

علی دایی سرمربی صبای قم در این دیدار خانگی از میلاد فراهانی، خوزه فیلپپ ماچادو، ابوالفضل ابراهیمی، امیرحسین صادقی، فرید بهزادی‌کریمی، محمد قاضی، محمدامین آرام‌طبع، عبدالکریم اسلامی، فرشید باقری، داود بهادری و اکبر صادقی در ترکیب اصلی استفاده کرد.

در ترکیب تیم فوتبال سایپا تهران نیز راتکو دوجکوویچ، محمد اسماعیل‌بیگی، روزبه شاه‌علی‌دوست، مجید ایوبی، علی زینالی، ابراهیم صادقی، میلاد میداوودی، علی قلی‌زاده، حامد شیری، مهدی ترابی و امیر جوادی‌مقدم برابر صبای قم به میدان رفتند.

در حالی که پیام حیدری قضاوت این دیدار را بر عهده داشت، نیمه نخست این بازی با سه بر صفر به پایان رسید و دو تیم برای شنیدن نصایح مربیان خود به رختکن رفتند تا بعد از ۱۵ دقیقه استراحت به زمین مسابقه بازگشته و برای نیمه دوم آماد شوند.

در نیمه نخست این دیدار و در دقیقه دوم حمله صبای قم با پاس گل فرید کریمی از سمت چپ محوطه جریمه سایپا همراه شد و اکبر صادقی با پای راست توپ را دقیقاً به گوشه دروازه تیم سایپا فرستاد تا صبای قم خیلی زود به گل برسد و از سایپا پیش بیافتد.

در ادامه بازی خوب شاگردان علی دایی موجب شد تا سایپا نتواند بازی خوبی ارائه کند و در دقیقه پانزدهم بار دیگر توپی که پشت مدافعان تیم سایپا فرستاد شده با فرار سرعتی فرید کریمی و زدن توپ از بالای سر دروازه‌بان حریف به گل دوم صبای قم منجر شد.

صبای قم که توپ و میدان را در این نیمه در اختیار داشت همچنان با فرارهای سرعتی مهاجمان خود و کنترل جریان بازی ایجاد موقعیت می‌کرد تا اینکه یک بار دیگر با فرار فرید کریمی و گلزنی وی دروازه سایپا را گشود و سه بر صفر از حریف خود پیش افتاد.

اتفاق مهم دیگر این دیدار نادیده گرفتن شدن پنالتی تیم صبای قم بود که با خطای دروازه‌بان بوسنیایی تیم سایپا بر روی فرید کریمی اتفاق افتاد اما داور مسابقه یعنی پیام حیدری که همدانی است خیلی ساده از کنار این اتفاق مهم عبور کرد تا نیمه نخست با برتری سه بر صفر صبای قم به پایان برسد، ضمن اینکه داور به راتکو دوجکوویچ دروازه تیم سایپا و محمد اسماعیل‌بیگی مدافع سایپا کارت زرد نشان داد.

در نیمه دوم بازی نیز بازیکنان سایپا نتوانستند نتیجه را به نفع خود تغییر داده و در دقیقه ۷۳ بار دیگر اکبر صادقی با ضربه‌ای از فاصله ۲۵ متری زمین دروازه فلاح زاده را باز کرد.

در نیمه دوم این بازی نیز مجید ایوبی از سایپا و فیلیپه ماچادو از صبا از داور اخطار گرفتند.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcjoiet.uqeaazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما