شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : 34508
آیت الله علوی گرگانی:

تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری تنها راه مقابله با نفوذ آمریکا است

قم نيوز : قم نگار: آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه بسیج نیروی قدرتمندی است که در برابر دشمنان با قاطعیت ایستادگی می‌کند، گفت: باید همواره از رهنمودهای مقام معظم رهبری تبعیت کنیم تا هیچ دشمنی نتواند در کشورمان نفوذ کند.
تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری تنها راه مقابله با نفوذ آمریکا است
به گزارش قم نگار، آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت هفته بسیج با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: بسیج قدرت و اقتدار ملت ایران است که توسط امام خمینی (ع) تأسیس شد و آثار و برکات زیادی برای ملت ایران به همراه دارد.

مرجع تقلید شیعیان با بیان این که مراجع و علما از گذشته در کشورمان از جایگاه و ارزش خاصی برخوردار بودند، افزود: از گذشته مردم زیادی به بزرگان و علمای دین می‌گذاشتند، پیش از انقلاب نیز ملت ایران با همه سختی و فشارهایی که از سوی رژیم شاه متحمل می‌شد ازمسیر دفاع از مراجع خارج نشد و این را در عمل اثبات کرد.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه بسیج نیروی قدرتمندی است که در برابر دشمنان با قاطعیت ایستادگی می‌کند، بیان کرد: باید همواره از رهنمودهای مقام معظم رهبری تبعیت کنیم تا هیچ دشمنی نتواند در کشورمان نفوذ کند، اطاعت از رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید از جمله زمینه‌های مغفرت و غفران است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با بیان اینکه هفته بسیج هفته اقتدار و نشان داده قدرت الهی است، عنوان کرد: خداوند در قرآن کریم وعده داده است که دین حقیقی اسلام را در جهان پیروزی می‌کند و پیش می‌برد، جامعه اسلامی همواره منتظر ظهور امام زمان (عج) است که در این زمینه نیروهای بسیج و سپاه باید شرایط ظهور را مهیا کنند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcjoiet.uqexyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما