پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب : 15518
همزمان با سراسر کشور:

۸ مرکز نیکوکاری در قم افتتاح شد

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با فرخنده میلاد امام حسن مجتبی(ع)، هشت مرکز نیکوکاری در مساجد استان قم افتتاح شد.
۸ مرکز نیکوکاری در قم افتتاح شد
به گزارش قم نیوز، همزمان با نیمه ماه رمضان، مراسم افتتاحیه هشت مرکز نیکوکاری استان قم در مسجد دو طفلان منطقه نیروگاه قم با حضورنیکوکاران استان و جمعی از مسئولین استان قم از جمله حجت الاسلام عرب انصاری معاون سیاسی امنیتی استاندار، جلالی مدیرکل کمیته امداد استان و حجت الاسلام اسکندری رییس سازمان تبلیغات استان قم برگزار شد.
 
در این مراسم، جلالی مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به اهداف ایجاد مراکز نیکوکاری در سطح مساجد استان اظهار کرد: ایجاد مراکز نیکوکاری با هدف تفویت کارکرد مساجد و گسترش ارتباط مردم محله است و این مساله محسوس است که هر جای پای خیرین به مساجد باز شده است، کارکرد مسجد گسترش پیدا کرده است.
 
وی ادامه داد: برای مراکز نیکوکاری هیئت امنایی تشکیل شده است که متشکل از امام جماعت مسجد، هیئت امنای مسجد و معتمدین محله است و در کنار آن‌ها، هر مرکز نیکوکاری یک مدیر اجرایی دارد.
 
در ادامه این مراسم اسکندری رئیس سازمان تبلیغات استان قم نیز با اشاره به وظیفه افراد در قبال نیازمندان گفت: ما در برابر مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فقر مسئول هستیم و مسجد به عنوان بهترین جایگاه و امام مسجد به عنوان مدیر طبیعی مسجد باید بیش تر از همگان در این حوزه نقش ایفا کنند.
 
وی اضافه کرد: دولت در بخش سیاست گذاری و پشتبانی وظایفی را بر عهده دارد، اما نباید همه کارها را از دست مردم بگیریم و بار فقرا را باید مردم بر دوش بگیرند.
مراکز نیکوکاری که امروز در استان قم افتتاح شد، در محله‌های نیروگاه، زندآباد، پردیسان، فرهنگیان، زاویه، 20 متری امام حسین، تولید دارو شهر قم و روستای صرم بخش کهک قرار دارند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjoiev.uqeivzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما