شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب : 26688

مجلس به دنبال افزایش حقوق پرستاران است

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال های اخیر حجم فعالیت های پرستاران در بیمارستان ها افزایش پیدا کرده است و ما در مجلس به دنبال افزایش حقوق پرستاران هستیم.
مجلس به دنبال افزایش حقوق پرستاران است
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی شامگاه جمعه در مراسم روز پزشک که در سالن همایش های مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) برگزار شد، با اشاره به مشکلات مردم اظهار کرد: در چند سال اخیر مردم با مشکلات بزرگی مواجه بودند و هزینه های درمانی در کشور بالا رفت، علاوه بر این پزشکان عمومی هم از حقوق کمی برخوردار هستند و آنها با وجود گذراندن سال ها از عمرشان در دانشگاه ها، نمی توانند با این حقوق ناچیز زندگی خود را به راحتی اداره کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، پزشکی را در فرهنگ اسلامی دارای قداست بالایی دانست و افزود: پزشک امین مردم است و مردم اسرار خود را به پزشکان می گویند، پزشکی جایگاه ویژه ای دارد که باید این جایگاه هم حفظ شود.

امیر آبادی با اشاره به طرح تحول نظام سلامت گفت: دولت وزیر خوبی را برای وزارت بهداشت انتخاب کرد و دکتر هاشمی از نخبگان کشور است، وزیر بهداشت کار خوبی را با عنوان طرح تحول نظام سلامت شروع کرده است که ما باید از دولت به خاطر این طرح تشکر کنیم و مجلس از طرح تحول نظام سلامت حمایت می کند.

وی تصریح کرد: در سال جاری به پیشنهاد مجلس مالیات بر ارزش افزوده از هفت درصد به هشت درصد افزایش یافت که این یک درصد افزایش مالیات درآمد سه هزار میلیارد تومانی برای دولت به همراه داشت و این درآمد به طرح تحول در نظام سلامت اختصاص پیدا کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات پرستاران بیان کرد: ما به دنبال حمایت از پزشکان به ویژه پزشکان عمومی و پرستاران هستیم، در سال های اخیر حجم فعالیت های پرستاران در بیمارستان ها افزایش پیدا کرده است و ما در مجلس به دنبال افزایش حقوق پرستاران هستیم.

وی تصریح کرد: با طرح تحول نظام سلامت مراجعات مردم به بیمارستان ها بیشتر شده است و آمار عمل های جراحی در بیمارستان ها افزایش پیدا کرده است، طرح تحول نظام سلامت خوب شروع شده ‌و ما در مجلس از این طرح حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjome8.uqemozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما