چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 52698
منبع : خبرگزاری فارس
در سبك شوتوکان iskf

كاراته‌كاهای قم به 28 مدال پيكارهاي بين‌المللي دست يافتند

قم نيوز : قم نیوز: كاراته‌كاهاي استان قم با كسب 28 مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز در مسابقات بين‌المللي سبك شوتوکان iskf اين رشته افتخار آفريني كردند.
كاراته‌كاهای قم به 28 مدال پيكارهاي بين‌المللي دست يافتند
كاراته‌كاهای قم به 28 مدال پيكارهاي بين‌المللي دست يافتند
به گزارش قم نیوز، کاراته‌کاهای استان قم در هر دو بخش کاتا و کومیته با حریفان شرکت کننده در دومین دوره مسابقات بین‌المللی سبک شوتوکان ISKF جام نقش جهان با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان به پنج مدال طلا، 6 نشان نقره و 17 برنز دست یافتند.

این دوره از مسابقات با عنوان بزرگداشت شهید مدافع حرم محسن حججی و با رقابت 770 کاراته‌کا از 25 استان و کاراته‌کاهای خارجی از کشورهای افغانستان، عراق، پاکستان، تاجیکستان و فیلیپین به مدت دو روز در دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها چهار تیم از کشورمان موفق به کسب رتبه‌های تیمی شدند، به طوری که اصفهان قهرمان این مسابقات شد، تیم هرمزگان در مکان دوم قرار گرفت و تیم‌های مرکزی و فارس مشترکاً سوم شدند و تیم اعزامی قم با کسب 28 مدال به کار خود پایان داد.

در شرایطی که نماینده سبک شوتوکان iskf در استان قم غلامحسین علیزاده است، از باشگاه راحله سیدمحمد موسوی‌پور یک عنوان قهرمانی و مهدی سعدی یک عنوان سومی کسب کردند، ضمن اینکه در بخش کاتا حسن توحیدی، محمدرضا شهیدزاده و تیم کاتای نونهالان قم متشکل از امیرحسین حسینی، محمدمصطفی الماسی و محمدعلی مهربخش به مدال نقره دست پیدا کردند.

در حالی که کاتاروهای قم شامل علیرضا اربابی، امیررضا حلیمی، محمدمصطفی الماسی، امیرحسین حسینی، محمدعلی مهربخش و امیرحسین علیزاده به مدال برنز رسیدند، در کومیته نیز امیرعلی پروانه طلا گرفت، مهرداد علی‌حسینی بر سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد و امیرمهدی فرجی، سیدمحمدحسین شرف‌الدینی، متین حسینی‌فرد، امیرحسین علیزاده و امیرمهدی کلهر برنز گرفتند.

به مربیگری ابوالفضل رضایی، دیگر نمایندگان طلایی در این رقابت‌ها محمدمهدی حاجی‌میرزایی، امیرمهدی رستگار و محمدحسام حیدری بودند، امیرحسین اکبری به مدال نقره دست یافت و محمدماهان قلی‌زاده، محمدجواد اسحاقی، امیرحسین اسماعیلی، علی معلی و احمد سلامی صاحب نشان برنز شدند.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcjomei.uqe8hzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما