پنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 48648
منبع : خبرگزاری فارس

اولین خودروی امنیتی جهان همراه با محافظ پهپادی

قم نيوز : قم نیوز: یک شرکت خودروسازی سنگاپوری از اولین خودروی امنیتی جهان که یک پهپاد آن را همراهی می‌کند، رونمایی کرد.
اولین خودروی امنیتی جهان همراه با محافظ پهپادی

به گزارش قم نیوز، یک شرکت خودروسازی سنگاپوری از اولین خودروی امنیتی جهان که یک پهپاد آن را همراهی می‌کند، رونمایی کرد.

این شرکت سنگاپوری که عنوان اولین‌ تولید‌کننده خودرو خودران امنیتی را به خود داده است، توانسته با همراه کردن یک پهپاد در کنار خودرو، امنیت آن را چندین برابر افزایش دهد.

این خودرو که O-R3 نام دارد، می‌تواند موانع را شناسایی و مسیر آنها را ردیابی کند؛ سامانه امنیتی این خودرو خودران با استفاده از الگوریتم‌های یادگیرنده و یادگیری ماشین فعال است؛ بدین صورت که قابلیت تشخیص پویا را دارد، می‌تواند موانع را تشخیص دهد، از برخورد با آنها جلوگیری کند و امنیت همه‌جانبه را افزایش دهد.

این پهپاد همراه، قابلیت شناسایی موانع مشکوک را تا شعاع 100 متری دارد؛ به گفته مدیر این شرکت هدف از تولید چنین خودرویی به همراه پهپاد حذف نیروی انسانی یا حداقل کاهش پرسنل برای مراقبت‌های بیشتر از این نوع خودروهای خودران است. 

پهپاد همراه این خودرو علاوه بر تمام ویژگی‌هایی که دارد، قادر است در صورت تمام شدن شارژ آن به ایستگاه‌های شارژ برگردد و مسیر تعیین شده را به صورت کامل به پایان برساند.

کشور سنگاپور که در تولید خودروهای خودران زبده است، از این محصول جدید در نمایشگاه فناوری این کشور رونمایی کرده و قرار است به زودی آن را به مرحله تولید عمده برسد.

انتهای پیام / 136

https://qomnews.ir/vdcjomex.uqeoxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما