شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : 12368
دبیر شورای مرکزی راهیان نور:

راهیان نور در سبک زندگی مردم اثرگذار است

قم نيوز : قم نیوز: دبیر شورای مرکزی راهیان نور کشور گفت: سفر مردم به سرزمین‌های نور در تغییر سبک زندگی آنها که مورد تاکید رهبری است تاثیر شگرفی دارد.
راهیان نور در سبک زندگی مردم اثرگذار است
به گزارش قم نیوز، نادر ادیبی در دیدار شورای مرکزی راهیان نور کشور با آیت الله خاتمی گفت: راهیان نور یکی از مهم‌ترین محورهای مقابله با جنگ نرم دشمن شناخته شده است و یکی از مظاهر ارزشمند مقابله با جنگ نرم و حفاظت از دستاوردهای فرهنگ انقلاب را در درون خود نهفته است.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور یک جریان ناب فرهنگی است که جوانان را در دل خود جای داده است ادامه داد: حضور جوانان انقلابی در اردوهای راهیان نور هر روز افزایش می‌یابد و این حرکت در سبک زندگی مردم اثرگذاری قابل توجهی داشته است.

دبیر شورای مرکزی راهیان نور با اشاره به استقبال گسترده دانش آموزان و دانشجویان برای شرکت در اردوهای راهیان نور اظهار کرد: در سال جاری ۴۰۰ هزار نفر دانش آموز به سرزمین‌های نور مشرف شدند و در زمینه دانشجویی نیز شاهد استقبال گسترده‌ای هستیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ ماه از سال در سرزمین‌های نور پذیرای زائران هستیم ادامه داد: در سطح کشور ۳۱ یادمان اصلی دفاع مقدس داریم که مراسم‌های یادبود و رویدادهای ویژه‌ای در این یادمان‌ها برگزار می‌شود.

ادیبی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها به ویژه نیروهای مسلح در خدمت رسانی به زائران در سرزمین‌های نور فعال هستند اضافه کرد: راهیان نور با مبانی و اعتقادات دینی به هم گره خورده و امیدواریم بتوانیم از این فضا استفاده لازم را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه راه‌اندازی شده است بیان کرد: امیدواریم طلاب هم در این زمینه بیش از گذشته به ایفای نقش بپردازند.

دبیر ستاد راهیان نور کشور اظهار کرد: راهیان نور در کمیته‌های مختلف با همت همه دستگاه‌ها در حال شکل‌گیری است و تلاش داریم که محتوای راهیان نور را بیش از گذشته تقویت کرده و مسائل فرهنگی را به صورت دقیق ساماندهی کنیم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjotev.uqe8mzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما