شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 49368
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی خبر داد

اعزام 110 استاد تفسیر قرآن به سراسر کشور در ماه رمضان

قم نيوز : قم نیوز: مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: امسال 110 نفر از اساتید تفسیر قرآن در ماه مبارک رمضان به استان‌های مختلف کشور اعزام شدند.
اعزام 110 استاد تفسیر قرآن به سراسر کشور در ماه رمضان
به گزارش قم نیوز، مرتضی نجفی قدسی شامگاه جمعه در گردهمایی اساتید تفسیر در دارالقرآن علامه طباطبایی با اشاره به اعزام اساتید تفسیر در ماه رمضان به سراسر کشور اظهار کرد: امسال 110 نفر از اساتید تفسیر قرآن به استان‌های مختلف اعزام شدند و این اساتید اکنون در ماه رمضان مشغول برنامه‌های تفسیر قرآن در استان‌های مختلف هستند، سال گذشته هم در ماه رمضان 60 استاد تفسیر قرآن به سراسر کشور اعزام شدند.

وی ادامه داد: تفسیر قرآن اکنون نسبت به گذشته جایگاه شایسته ای پیدا کرده است و 400 درس تفسیر در حوزه علمیه قم برپا است، دارالقرآن علامه طباطبایی سعی کرده است که با همکاری نهادهای قرآنی در بحث تفسیر قرآن فعال باشد.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی افزود: دوره یک ساله مهارت  تفسیر قرآن در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، سالن این دارالقرآن هم پس از چند ماه آماده شده است، درس‌های آزاد تفسیر قرآن کریم نیز در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار می‌شود که محتوای این درس‌ها در مجلداتی منتشر خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دارالقرآن کریم علامه طباطبایی با حمایت بی دریغ مراجع تقلید از جمله آیت‌الله سبحانی، آیت‌الله مکارم شیرازی و آیت‌الله جوادی آملی تاسیس شد.

شایان ذکر است که آیت‌الله جعفر سبحانی، آیت‌الله محمد علی گرامی، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، آیت‌الله مهدی هادوی تهرانی و حجت‌الاسلام و المسلمین محمود رجبی و جمعی از اساتید تفسیر قرآن حوزه علمیه قم در گردهمایی اساتید تفسیر در دارالقرآن علامه طباطبایی شرکت کردند.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjotex.uqehmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما