جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۸
کد مطلب : 29108
استاندار قم:

رئیس‌جمهور به قم سفر می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم از حضور رئیس‌جمهور در جلسه شورای اداری استان قم خبر داد و گفت: رئیس‌جمهوری در پایان این سفر در یک نشست خبری با حضور اصحاب رسانه، اهداف و دستاوردهای این سفر را تشریح می‌کند.
رئیس‌جمهور به قم سفر می‌کند
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام محمدصادق صالحی‌منش در سخنانی با اشاره به نزدیک شدن سفر حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به قم اظهار داشت: دیار علم و اجتهاد میزبان چهاردهمین سفر کاروان تدبیر و امید در روز چهارشنبه ششم اسفندماه امسال خواهد بود.

استاندار قم با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به قم دوروزه خواهد بود، به جزئیات برنامه اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور در بدو ورود با حضور در حرم حضرت معصومه(س) و زیارت مضجع شریف کریمهٔ اهل‌بیت(س)، در این مکان مقدس دیدار عمومی با مردم شریف قم دارد.

وی با اشاره به سایر برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به استان قم گفت: دیدار با علما، طلاب، نخبگان و برگزیدگان، ایثارگران و فعالان اقتصادی از دیگر برنامه‌های آقای روحانی در این سفر است.

صالحی‌منش همچنین از حضور رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان قم خبر داد و گفت: رئیس جمهوری در پایان این سفر در یک نشست خبری با حضور اصحاب رسانه، اهداف و دستاوردهای این سفر را تشریح می‌کند.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcjove8.uqehyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما