چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : 31178
پیرامون زندگی رجبعلی خیاط

کتاب «کیمیای محبت» به چاپ چهل و هشتم رسید

قم نيوز : قم نیوز: مدیر انتشارات موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث از چاپ چهل و هشتم کتاب «کیمیای محبت» به همت انتشارات موسسه دارالحدیث خبر داد.
کتاب «کیمیای محبت» به چاپ چهل و هشتم رسید
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدتقی سبحانی‌نیا با اشاره به چاپ چهل و هشتم کتاب کیمیای محبت اظهار کرد: این کتاب پیرامون زندگی رجبعلی خیاط تالیف شده که شرح زندگی، حالات و رفتار این فرد در آن، مورد تبیین قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: این کتاب از چهار فصل اصلی مانند ویژگی‌ها، تحول و سازندگی تشکیل شده و در فصل‌های دیگر روایتی از عبد صالح خدا بیان شده است.

مدیر انتشارات موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث با اشاره به مطالبی که در فصل‌های کتاب کیمیای محبت بیان شده است، گفت:‌ لباس، خانه،‌ غذا، اخلاق سفر، حاشیه دادن، جدیت در کار، تواضع، ایثار، ایثار نسبت به همسایه ورشکسته، توصیه به سفره اطعام، احسان بر اساس خداخواهی،‌ اخلاص، همه کارها برای خدا، اخلاص در خوردن و خوابیدن، خوب شدن برای خدا و هدایت ویژه الهی در فصل‌های این کتاب ذکر شده است.

وی غلبه بر شیطان، باز شدن چشم دل،‌ برکات مادی و معنوی اخلاص، سیره شبیه داستان حضرت یوسف (ع)، هدایت ویژه الهی، ‌تاوان اندیشه مطلوب، مقام فنا، کمک به مال باخته، ‌بوی سیب سرخ، پاداش خودداری از نگاه نامشروع، آتش مال حرام، پاسخ وسوسه شیطان، انسان‌سازی و آخرین کلاس عرفان را از مباحث دیگر مطرح شده در این کتاب ذکر کرد.

سبحانی‌نیا خاطرنشان کرد: از عناوین مطالب دیگر این کتاب می‌توان به رهنمودهای خصوصی، گناه و مصایب زندگی، نارضایتی خواهر، آزردن کارمند،‌ بی‌رحمی به حیوان،‌ شرک‌زدایی راه رسیدن به حقیقت توحید،‌ معرفت خدا، معرفت شهودی، باطن دنیاپرستان،‌ رسیدن به اسرار الهی، مرتبه عقل و روح،‌ مکتب خداخواهی و چهره باطنی دل اشاره کرد.

وی یادآور شد: عناوین دیگر مباحث این کتاب آفت‌زدایی دل، شیوه عاشقی خدا، ارزش کار برای خدا،‌ آداب نماز، عشق، حضور قلب و مواظبت بر نماز اول وقت است.

مدیر انتشارات موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث تصریح کرد: این کتاب مورد استقبال عموم علاقمندان قرار گرفته، بنابراین چاپ مجدد این کتاب در دستور کار انتشارات موسسه دارالحدیث قرار گرفته و تاکنون چاپ چهل و هشتم کتاب کیمیای محبت به همت انتشارات دارالحدیث با قیمت ۱۰ هزار تومان منتشر شده است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjovet.uqevazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما