يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : 14168
مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قم:

خدمات سازمان تامین اجتماعی در قم قابل تقدیر است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قم گفت: سازمان تامین اجتماعی گسترده ترین نهاد بیمه ای کشور است و خدمات مطلوب تامین اجتماعی در استان قم قابل تقدیر است.
مرکز خدمات حوزه علمیه قم
مرکز خدمات حوزه علمیه قم
به گزارش قم نیوز، روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم حجت الاسلام والمسلمین محمد محمودی در دیدار با مدیر کل تامین اجتماعی قم بر ضرورت تشکیل جلسات موثر کاری بین مرکز خدمات حوزه علمیه قم و سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد و افزود: برگزاری جلسات هماهنگی بین دستگاهها منجر به تعاملات خوبی می شود و کار مردم از رهگذر این تعاملات موثر به راحتی حل و فصل می گردد.
وی خاطر نشان ساخت: مرکز خدمات حوزه علمیه قم قاطعانه از اقدامات بسیار مثبت و سازنده سازمان تامین اجتماعی بویژه در قم حمایت می کند.
وی از همت و تلاش سازمان تامین اجتماعی به ویژه مدیر کل تامین اجتماعی قم در راه اندازی و تجهیز بیمارستان امام رضا (ع) در قم تشکر و تصریح کرد:احداث این بیمارستان باقیات صالحات برای مدیران سازمان تامین اجتماعی است و مردم قم قدردان خدمات خالصانه این بزرگواران هستند.
در این دیدار مدیرکل تامین اجتماعی استان قم گزارشی از روند احداث و تجهیز بیمارستان امام رضا (ع) ارائه کرد.
سید مجتبی موسوی با اشاره به اینکه بیش از نیمی از جمعیت استان قم تحت پوشش تامین اجتماعی هستند خواستار مساعدت هرچه بیشتر مسئولان در راه اندازی کامل بیمارستان امام رضا (ع) و بهره مندی آسانتر مردم از خدمات دهی این بیمارستان شد.
وی از مرکز خدمات حوزه علمیه بعنوان یکی از شرکای خوب سازمان تامین اجتماعی نام برد و خاطر نشان ساخت:تامین اجتماعی ، دستان مرکز خدمات حوزه علمیه قم را به گرمی می فشارد و بر تعاملات ویژه با فرهیختگان حوزوی تاکید دارد.
گفتنی است در حال حاضر بیش از 45 هزار نفر بیمه شده اصلی در سطح بیمه طلاب و روحانیون در استان قم وجود دارد که این آمار در کل کشور به بیش از 85 هزار نفر بیمه شده اصلی می رسد.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjovev.uqexmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما