يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 47478
منبع : خبرگزاری فارس
مربی تیم هیأت‌ دوومیدانی استان قم:

مدال طلای 100 متر ایران به دوومیدانی‌ قم رسید

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم دوومیدانی نوجوانان استان قم از موفقیت نوجوان آینده‌دار این رشته در کسب نشان طلای پیکارهای دوومیدانی قهرمانی پسران نوجوان کشور خبر داد.
مدال طلای 100 متر ایران به دوومیدانی‌ قم رسید
به گزارش قم نیوز، مهدی فتاحی امروز، اظهار کرد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور از روز نخست تا پایان رقابت‌های تمام مواد و رشته‌های مختلف آن با درخشش چهره‌های مستعد و آینده‌دار دوومیدانی قم همراه بود و خوشبختانه قم یکی از بهترین دوران حضور خود در این رقابت‌ها را تجربه کرد.

وی ادامه داد: در رشته‌های متنوع نظیر پرش با نیزه، پرتاب وزنه، 100 متر، 200 متر و 400 متر شاهد درخشش دوومیدانی‌کاران پرتوان قم بودیم و به لطف خدا تیم هیأت‌ دوومیدانی استان قم توانست در بین دو تیم برتر این دوره از مسابقات قهرمانی کشور قرار بگیرد.

مربی تیم دوومیدانی نوجوانان استان قم عنوان کرد: یکی از رشته‌های مدال‌آور برای تیم اعزامی هیأت‌ قم در این مسابقات، ماده 100 متر بود که با درخشش ورزشکار با استعدادی همچون محمدباقر محمدی، مقام نخست، عنوان قهرمان و نشان با ارزش طلای این پیکارها همراه بود.

وی خاطرنشان کرد: در پیکارهای رشته 100 متر این دوره محمدباقر محمدی از تیم هیأت‌ دوومیدانی قم با ثبت زمان 11 ثانیه و 34 صدم ثانیه موفق به کسب مقام قهرمانی شد و بالاتر از نمایندگان آذربایجان شرقی و اصفهان، مرد طلایی دوومیدانی قم در مسابقات سال 1396 نوجوانان کشور لقب گرفت.

فتاحی اضافه کرد: میلاد ناصح‌جهانی از تیم هیأت‌ دوومیدانی آذربایجان‌شرقی با زمان 11 ثانیه و 39 صدم ثانیه رتبه دوم و عنوان نایب‌قهرمانی شد، ضمن اینکه علی‌اکبر احمدی از تیم هیأت‌ اصفهان با ثبت زمان 11 ثانیه و 46 صدم ثانیه عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

وی تصریح کرد: امسال یکی از اعزام‌های برون‌مرزی دوومیدانی کشورمان به رقابت‌های قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا خواهد بود و از سوی کادر فنی تیم ملی نوجوانان بهترین‌های مسابقات دوومیدانی نوجوانان ایران به اردوی آماده‌سازی دعوت شده‌اند تا در پیکارهای 2017 قهرمانی قاره کهن مدال کسب کنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjoxex.uqeaazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما