چهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : 21098

با اقتصاد مقاومتی راندمان کار افزایش می‌یابد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: اقتصاد مقاومتی ریاضت کشیدن نیست، بلکه افزایش کارایی در مجموعه است و از طریق آن می‌توانیم راندمان را افزایش دهیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.
با اقتصاد مقاومتی راندمان کار افزایش می‌یابد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در دیدار با معاون و مدیران معاونت مالی و اقتصادی شهرداری قم گفت: امسال که به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده، سال بسیار مهمی است و شهرداری باید در این عرصه دقت و فعالیت داشته باشد. حوزه این معاونت می‌تواند در تحقق شعار امسال تلاش جدی داشته باشد و باید در زمینه اقتصاد مقاومتی بکوشیم.

شهردار قم با اشاره به موضوع فرهنگ گفت: در این زمینه هم باید اول از خودمان، سپس از دیگران آغاز کنیم تا موضوع فرهنگ هم ساماندهی شود. این معاونت با توجه به حجم گسترده نیروی انسانی آن در شهرداری می‌تواند در گسترش فرهنگ در میان آنها تلاش کرده و میزان کارایی نیروها را ارتقا دهد.

وی با اشاره به بخشی از شعار امسال با محوریت مدیریت جهادی گفت: در این زمینه نیز باید تلاش جدی داشته باشیم و با روحیه جهادی در زمینه گسترش کارها بکوشیم.

شهردار قم تاکید کرد: روحیه جهادی یعنی اینکه کارهای عقب مانده را تمام کنیم و تمام کارهایی که انجام نشده باید در طول یک سال انجام شود.

دلبری گفت: اقتصاد مقاومتی ریاضت کشیدن نیست، بلکه افزایش کارایی در مجموعه است و راندمان را افزایش دهیم تا به نتیجه مطلوب برسیم. باید با مهره چینی دقیق و انتخاب دقیق نیروها در افزایش کارایی کوشید تا بتوانیم به اهداف مد نظر نزدیک شویم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjoye8.uqevhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما