قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه استان قم گفت: منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به دلیل امنیت استان قم و قرار گرفتن در مسیر راه‌های اصلی ارتباطی نقش مهمی در رونق اقتصادی کشور و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دارد.
منطقه اقتصادی سلفچگان فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مهدی مهدوی‌نژاد که به همراه جمعی از معاونان سپاه استان و به دعوت مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان از این منطقه بازدید کرد، در سخنانی با اشاره به ویژگی‌های سلفچگان اظهار کرد: وجود شاهراه‌ها و بزرگراه‌های کشور در این منطقه، قرار گرفتن در محورهای مواصلاتی استان‌های کشور از شمال به جنوب و از غرب به شرق، برخورداری از راه‌آهن سراسری و نزدیک بودن به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و همچنین احداث فرودگاه بین‌المللی قم به این مکان امتیازات خاص و منحصر به فردی بخشیده است.

وی با ذکر اینکه تمام کشورهای منطقه به نوعی دچار ناامنی و چالش هستند گفت: کشور جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین کشور در منطقه و استان قم امن‌ترین استان کشور است و به همین دلیل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان محل مطمئنی برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است.

فرمانده سپاه استان قم تاکید کرد: این منطقه قطعا نقش موثری در رونق بخشیدن به اقتصاد کشور دارد.

منطقه ویژه اقتصاد سلفچگان در محدوده‌ای به وسعت دو هزار هکتار در فاصله ۳۵ کیلومتری قم و ۱۸۵ کیلومتری تهران و در چهارراه جاده‌های ترانزیت در مرکز ایران واقع شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjtae8.uqem8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما