يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۳۵
کد مطلب : 21773

ایرانجوان و پیروزان قم مهم‌ترین مسابقه هفته را برگزار می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: تیم‌های فوتبال ایرانجوان و پیروزان قم مهم‌ترین مسابقه هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی قم را برگزار می‌کنند.
ایرانجوان و پیروزان قم مهم‌ترین مسابقه هفته را برگزار می‌کنند
به گزارش قم نیوز، کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان قم سرانجام برنامه هفته چهارم مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های قم را اعلام کرد تا زنگ آغاز این مسابقات پس از مدت‌ها تعطیلی بار دیگر به صدا در آید.

مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های قم از اوایل اسفند ماه سال ۹۲ به دلیل برگزاری هفته پایانی لیگ بر‌تر فوتبال قم و مسابقات فوتبال جوانان و نوجوانان کشور به میزبانی قم، تعطیل شد و ادامه آن از روز چهارشنبه این هفته برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه اعلام شده هفته چهارم در روزهای چهارشنبه تا جمعه برگزار می‌شود و زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی قم در ۲ نوبت از ساعت ۱۵ و ۱۷ میزبان این مسابقات است.

تیم‌های فوتبال پیام و مبتکر دیدار افتتاحیه هفته چهارم را از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه برگزار می‌کنند و از ساعت ۱۷ تیم آریا با آدلان مسابقه می‌دهد.

پنج شنبه ۲۸ فروردین ماه نیز ۲ مسابقه برگزار می‌شود که ابتدا از ساعت ۱۵ دو تیم انتهای جدولی افشید و کیان نوین با هم رقابت می‌کنند و از ساعت ۱۷ هنگ و ارم ساز مسابقه تیم‌های میانه جدول را برگزار می‌کنند.

مهم‌ترین مسابقه هفته چهارم از ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۹ فروردین در ورزشگاه تختی و بین دو تیم ایرانجوان و پیروزان برگزار می‌شود در حالی که این دو تیم در رده‌های نخست و دوم جدول رده بندی قرار دارند و از بخت های صعود به لیگ بر‌تر به شمار می‌روند.

پیش از این مسابقه و از ساعت ۱۵ نیز تیم‌های جعفریه و افشین با هم روبه‌رو می‌شوند.

مسابقات لیگ دسته اول فوتبال قم با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شود که ۲ تیم نخست این رقابت‌ها به لیگ بر‌تر فوتبال قم راه پیدا می‌کنند و ۲ تیم انتهای جدول نیز راهی دسته دوم می‌شوند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjtae8.uqevazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما