چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 20963

مصدومیت ۶ نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال قم

قم نيوز : قم نيوز:‌رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: شب گذشته ۶ نفر در حوادث ناشی از مواد محترقه مصدوم شدند که از این مصدومان ۵ نفر آقا و ۱ نفر خانم بودند.
مصدومیت ۶ نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال قم
به گزارش قم نيوز، محمد جواد باقری با اشاره به حوادث چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: شب گذشته ۶ نفر در حوادث ناشی از مواد محترقه مصدوم شدند که از این مصدومان ۵ نفر آقا و ۱ نفر خانم بودند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با اشاره به شیوه مصدومیت افراد حادثه دیده در شب گذشته افزود: از ۶ نفر مصدوم شب گذشته ۴ نفر مستقیما بر اثر مواد منفجره آسیب دیدند و ۲نفر نیز بصورت غیر مستقیم و بدلیل ترس دچار آسیب شدند.

وی با اشاره به نوع آسیب دیدگی مصدومان چهارشنبه آخر سال، تصریح کرد: نوجوانی حدودا ۱۴ ساله از ناحیه چشم آسیب دید، نوجوان ۱۷ ساله که ناحیه چشم دچار آسیب دیدگی شد، پسر بچه ۵ ساله‌ای از ناحیه دست مجروح شد، خانم ۲۵ ساله‌ای در ناحیه دست دچار سوختگی شد و دو آقا هم از ناحیه سر و پا دچار آسیب دیدگی شدند.

باقری با اشاره به نحوه درمان آسیب دیدگان، عنوان کرد: موارد آسیب به چشم پس از بررسی‌های اورژانسی و انجام اقدامات اولیه درمانی در مرکز درمانی کامکار- عرب نیا جهت انجام اقدامات درمانی تکمیلی با رضایت شخصی به تهران منتقل شدند و سایر مصدومین نیز پس از دریافت خدمات درمانی از مراکز مرخص شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با اشاره به فعالیت اورژانس در روز و شب گذشته، خاطرنشان کرد: پرسنل اورژانس ۱۱۵ روز و شب گذشته در تمامی پایگاه‌های شهری استان در آماده باش کامل بودند تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به درمان و انتقال این مصدومان اقدام کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjthe8.uqeymzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما