پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب : 49953
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
استاد هادوی تهرانی:

در روز قدس کنگره قدرت های پوشالی خواهد لرزید

قم نيوز : قم نيوز: ملت ایران با حضور در راهپیمایی روز قدس، جلوه ای از وحدت ایران اسلامی را در برابر رسانه ها و چشم های بیدار جهان آشکار سازند.
در روز قدس کنگره قدرت های پوشالی خواهد لرزید
در روز قدس کنگره قدرت های پوشالی خواهد لرزید
به گزارش قم نيوز، استاد هادوی تهرانی در بیانیه ای با دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد: روز قدس روز تجلی وحدت امت اسلامی در برابر استکبار جهانی، روز دفاع یک صدا از مظلومین عالم، روز فریاد علیه صهیونیسم بین الملل و حمایت از پاره ی تن جهان اسلام، فلسطین مظلوم، است.

این استاد حوزه افزود: ایران اسلامی و تمامی مؤمنان و مسلمانان و آزادی خواهان و حق طلبان در این روز با ندای وحدت بر علیه هر نوع افراط گرایی- صهیونیسم یهودی یا داعشیسم اسلامی- فریاد بر خواهند آورد تا کنگره ی قدرت های پوشالی پنهان شده در پس این افراط و ظلم را بلرزانند و آنان را از پیروزی حتمی حق بر باطل باخبر سازند.

استاد هادوی تهرانی یادآور شد: امید است ملت خداجوی ایران اسلامی با دهان روزه در این روزهای گرم ندای امام راحل عظیم الشأن قدس سره و رهبر معظم مد ظله را لبیک گویند و با اجتناب جدی و اکید از شعارهای تفرقه افکن، در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند و جلوه ای از وحدت ایران اسلامی را در برابر رسانه ها و چشم های بیدار جهان  آشکار سازند.
انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdcjthex.uqehizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما