چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب : 25553

صبای قم و فولاد خوزستان به تساوی رضایت دادند

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در دیداری تدارکاتی برابر تیم فوتبال فولاد خوزستان به تساوی بدون گل رضایت داد.
صبای قم و فولاد خوزستان به تساوی رضایت دادند
به گزارش قم نیوز، تیم فوتبال صبا آخرین دیدار تدارکاتی پیش فصل خود را در خارج از خانه انجام داد و در دومین مصاف برابر یک تیم لیگ برتری به تساوی بدون گل رسید تا محک خوبی پیش از بازی هفته نخست خود خورده باشد.

دیدار تیم‌های صبا و فولاد خوزستان در کرج برگزار شد و تلاش هر دو تیم برای گلزنی تا پایان ۹۰ دقیقه بی‌نتیجه بود تا تساوی صفر بر صفر، سرنوشت پایان این بازی دوستانه باشد.

شاگردان صمد مرفاوی پس از برگزاری دیدار برابر فولاد و طی چند روز آینده به اردوی تدارکاتی خود در تهران پایان می‌دهند و سپس راهی قم می‌شوند تا آماده دیدار برابر ذوب آهن اصفهان شوند.

گفته می‌شود صبا قرار است با برگزاری یک بازی تدارکاتی دیگر به یمزبانی قم، به مسابقات دوستانه پیش فصل خود پایان دهد در شرایطی که هنوز مشخص نیست صبا قرار است در قم با چه تیمی بازی کند.

شاگردان صمد مرفاوی که در آخرین روزهای نقل و انتقالات، فعالیت‌هایی در زمینه جذب بازیکن داشته‌اند و گفته می‌شود آرایش صبا در مسابقه با فولاد خوزستان، با ترکیب مسابقه با ذوب آهن تفاوت چندانی ندارد.

صبا فصل گذشته در لیگ سیزدهم دو بار با فولاد مسابقه داد که در هر دو مسابقه شکست خورد چنان که در هفته چهارم در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم با نتیجه یک بر صفر برابر فولاد مغلوب شد و در بازی برگشت دو تیم در ورزشگاه تختی اهواز و در هفته نوزدهم، صبا با ۲ گل شکست خورد تا لیگ برتر ۹۲ را بدون امتیاز گرفتن از تیمی که در انتهای لیگ قهرمان شد به انتها برساند.

صبا هفته گذشته در دیدار برای نفت تهران با ۳ گل مغلوب شد و پیش از آن برابر تیم دسته اولی راهیان کرمانشاه با ۴ گل به پیروزی رسیده بود.

نخستین دیدار تیم صبای قم در لیگ بر‌تر فوتبال روز پنج شنبه نهم مرداد در ورزشگاه یادگار امام قم برابر تیم ذوب آهن اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjtie8.uqeiizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما