دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : 16553
رئیس شورای اسلامی شهر قم خبر داد

تسریع در بررسی طرح تفصیلی شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم از تلاش و جدیت شورای شهر قم در خصوص تسریع در بررسی طرح تفصیلی شهر قم خبر داد.
تسریع در بررسی طرح تفصیلی شهر قم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمد آتش‌زر امشب در جلسه شورای اسلامی شهر قم در سخنانی با اشاره به ضرورت ابلاغ طرح تفصیلی شهر قم بیان کرد: در شرایط کنونی زمان مناسبی برای ابلاغ طرح تفصیلی است چراکه مسائل مختلف موجب وقفه در انجام کار نخواهد شد.
 
وی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی و هماهنگی کمیسیون ماده 100 تصریح کرد: باید به گونه‌ای عمل شود که روند اجرای طرح تفصیلی شهر قم به نوبه خود کنترل‌کننده باشد.
 
رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به ضرورت اصلاح کمیسیون‌های ماده 100 یادآور شد: وزارت کشور و استانداری آمادگی لازم در خصوص اصلاح این کمیسیون‌ها را دارند.
 
وی از برگزاری دو یا سه جلسه در شورای شهر قم در هر هفته در ارتباط با بررسی طرح تفصیلی شهر قم خبر داد و اضافه کرد: این طرح به صورت جزئی در نقاط مختلف شهر قم در دست بررسی است.
 
آتش‌زر با اشاره به آماده شدن این طرح و دفترچه ضوابط آن در آینده‌ای نزدیک بیان کرد: در زمینه منطقه چهل‌اختران طرحی تهیه شده و شهرداری، استانداری و وزارت راه و شهرسازی در این زمینه توافق و همکاری می‌کنند.
 
وی همچنین با اشاره به وضعیت پردیسان و رسیدگی به این منطقه بیان کرد: امروز در جلسه با معاون وزیر راه مسئله پردیسان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و قرار بر این شد که 25 درصد زمین‌های تجاری به شهرداری واگذار شود.
 
در پایان این جلسه طرح احداث تقاطع انتهای بلوار عمار یاسر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت در ارتباط با طرحی دو فوریتی درباره الزام شهرداری به ساخت تقاطع انتهای عمار یاسر رای‌گیری شد ولی این طرح رای نیاورد و برای بررسی بیشتر به کمیسیون مربوطه ارجاع شد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcjtiev.uqemizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما