جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 42563
منبع : خبرگزاری فارس
آیت الله سعیدی:

نمی‌گذاریم رنج بی حسین(ع) شدن زینب(س) فراموش شود/ ملت در فتنه‌ها دست از حمایت انقلاب بر نمی‌دارد

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم با صدور پیامی ضمن تقدیر از عموم مردم به دلیل برگزاری با شکوه مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان گفت: دنیا بداند که برای حسینی شدن ما زینب(س) بی حسین(ع) شد و خود به اسارت رفت، پس هرگز نخواهیم گذاشت که رنج بی حسین(ع) شدن زینب(س) و اسارتش فراموش شود.
نمی‌گذاریم رنج بی حسین(ع) شدن زینب(س) فراموش شود/ ملت در فتنه‌ها دست از حمایت انقلاب بر نمی‌دارد
به گزارش قم نیوز، در پیام آیت الله سید محمد سعیدی خطاب به ملت شریف ایران اسلامی و مردم شهر مقدس قم آمده است: خداوند بزرگ را شاکرم که ملت انقلابی ایران اسلامی و عاشقان همیشه در صحنه بار دیگر شور و شعور حسینی خود را در تعظیم شعائر حسینی به رخ عالمیان کشاندند و سایه یاس و ناامیدی بر دل سیاه دشمنان عاشورا انداختند و ان شاءالله به کوری چشم وهابیت، تکفیری‌ها و داعش هر سال بر ارادتمندان مولای شهیدمان و مراسم عزای او افزوده خواهد شد.

در ادامه این پیام تصریح شده است: اینجانب به عنوان خدمتگزار حرم اهل بیت(ع) در شهر «جهاد و اجتهاد» بر خود لازم می‌دانم از جوار ملکوتی فاطمه معصومه سلام الله علیها خالصانه‌ترین مراتب سپاس خود را تقدیم آحاد مردم شریف و انقلابی قم، همه دستگاه‌ها، هیئات مذهبی و خادمان بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها که در برگزاری هر چه با شکوه‌تر عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام تلاش خود را مبذول داشته‌اند کنم.

در این پیام اضافه شده است: دنیا بداند که برای حسینی شدن ما زینب کبری(س) بی حسین(ع) شد و خود به اسارت رفت، پس هرگز نخواهیم گذاشت که رنج بی حسین (ع) شدن زینب کبری(س) و اسارتش فراموش شود. ما از امام راحل و مقام معظم رهبری آموخته‌ایم که سعادت و نجات ما، در پیروی عملی از شعار «هیهات منا الذله» شهید کربلاست؛ همان شعاری که شهیدان و جانبازان ما برای تحقق آن جان و جسمشان را تقدیم خدا کردند.

در بخش دیگری از این پیام تصریح شده است: ما از شعار «انی احامی ابدا عن دینی» قمر بنی هاشم(ع) آموختیم که باید با بصیرت و قاطعیت مقابل فتنه‌ها و فتنه گرها ایستاد، همان گونه که ملت قهرمان ایران در فتنه 88 مقابل دسیسه‌های شیطانی فتنه‌گران دست از حمایت امام و انقلاب برنداشتند.

در این پیام خاطرنشان شده است: خداوند را قسم می‌دهم که همه مظلومان عالم را از چنگال ستمگران و جنایتکاران به ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی، آل سعود و آل خلیفه، نجات عنایت فرماید.

در پایان این پیام آمده است: در جوار مضجع نورانی فاطمه معصومه سلام الله علیها برای فرج مولایمان حضرت ولی عصر(عج) و طول عمر مقام معظم رهبری و سربلندی ملت شریف ایران و مردم عزیز قم دعا می‌کنم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjtiex.uqe8mzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما