يکشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب : 29603
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

اقدام عربستان سعودی دخالت آشکار در امور یمن است

قم نيوز : قم نیوز: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای اقدام تجاوزکارانه عربستان سعودی و متحدانش را دخالت آشکار در امور کشور یمن دانست و خواستار پایان یافتن حملات شد.
اقدام عربستان سعودی دخالت آشکار در امور یمن است
به گزارش قم نیوز، در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: بیداری اسلامی سرآغاز رویش موج جدید اسلام‌خواهی مردمی در منطقه شده است، ملت‌های مظلوم منطقه براساس تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) که دارای بینش اجتماعی و سیاسی پرمحتوا و غنی بوده و به علت فشارهای استکبار جهانی و استعمار و استثمار داخلی به تنگ آمده و فریاد اسلام‌خواهی و آزادی را سر داده‌اند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: در این برهه حساس تاریخی، سرزمین‌های اسلامی از سوریه، عراق و دیگر کشورها در آتش تکفیر و تروریست‌های داعش می‌سوزد اقدام رژیم آل‌سعود در تجاوز به کشور یمن که منجر به شهادت شماری از مردم از جمله زنان و کودکان شد، موجب شعله‌ور‌ شدن این آتش در منطقه شده و این در حالی است که این تجاوزات با حمایت آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی و سیاست‌های چندگانه آنها تحت لوای قوانین مفتضحانه بین‌الملل صورت می‌گیرد.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم این اقدام تجاوزکارانه که توسط عربستان سعودی و متحدانش صورت گرفته است را به شدت محکوم کرده و آن را دخالت آشکار در امور کشور یمن دانسته و از آنها می‌خواهد هرچه سریعتر به این حملات پایان داده و بگذارند مردم یمن خودشان برای کشورشان تصمیم بگیرند. در پایان برای شهدای این تجاوز علو درجات و برای مجروحین شفای عاجل را از خداوند متعال خواستاریم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjtme8.uqehyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما