سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : 52643
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌‌‌‌‌ تكواندو استان قم خبر داد

تجليل از مدال‌آوران نوجوان تكواندو در قم

قضاوت داوران قم در ليگ‌هاي كشور
قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌‌‌‌‌ تكواندو استان قم از برگزاري آيين تجليل از مدال‌آوران نوجوان و آينده‌دار اين رشته در مسابقات قهرماني كشور خبر داد.
تجليل از مدال‌آوران نوجوان تكواندو در قم / قضاوت داوران قم در ليگ‌هاي كشور
تجليل از مدال‌آوران نوجوان تكواندو در قم / قضاوت داوران قم در ليگ‌هاي كشور

به گزارش قم نیوز، هاشم آقایی امروز اظهار کرد: مراسم تقدیر از مدال آوران تیم تکواندو نوجوانان هیأت‌‌‌‌‌ تکواندو استان قم که در سال 95 افتخار آفرین شده بودند با حضور محمد جمشیدی رئیس هیأت‌‌‌‌‌ تکواندو و بیژن مقانلو سرمربی سابق تیم ملی در خانه تکواندو شهیدان برج‌علی‌زاده قم برگزار شد.

وی در ادامه به قضاوت داوران تکواندو قم در مسابقات کشوری و لیگ‌های این رشته اشاره و بیان کرد: استاد مریم یقینی یکی از از داوران با تجربه استان قم این هفته با دعوت از سوی کمیته داوران فدراسیون یکی از قضاوت‌ کننده‌ها در مسابقات لیگ برتر و دسته اول پومسه بانوان باشگاه‌های کشور به میزبانی خانه تکواندو بود.

دبیر هیأت‌‌‌‌‌ تکواندو استان قم اضافه کرد: اساتید دیگر این رشته یعنی محبوب نصیروند و محمدحسین ربانی از داوران شایسته استان قم هستند که رقابت تیم‌ها و تکواندوکاران حاضر در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور و همچنین پومسه‌روهای حاضر در لیگ دسته اول مردان ایران را قضاوت کردند.

وی یاد آور شد: استاد کبری سخایی‌وطن از داوران با تجربه و شاخص بانوان استان قم نیز در بیست و نهمین روز مرداد به خانه تکواندو تهران رفت تا رقابت مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ‌ نوجوانان کشور جام آینده‌سازان المپیک را در هفته‌های سوم و چهارم این لیگ داوری کند.

آقایی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات تکواندو قهرمانی و انتخابی دختران استان قم در رده‌های سنی خردسالان و جوانان، عنوان کرد: مرحله نهایی پیکارهای انتخابی تیم نوجوانان پسر قم به منظور شناخت ترکیب نهایی این تیم برای اعزام به مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور نیز برگزار شد.

وی یاد آور شد: استاد مرضیه احمدی این هفته قاضی رقابت‌های هفته‌های ششم و هفتم از مسابقات فصل 1396 لیگ تکواندو نونهالان کشور بود، ضمن اینکه استاد روح‌الله رضاپور که از داوران و مربیان موفق این رشته است در المپیاد ورزشی دانشجویان و معلمان دانشگاه فرهنگیان  در اراک به قضاوت پرداخت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjtmei.uqe8xzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما