يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 47603
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم مطرح کرد

دستور وزیر بهداشت برای اتمام بیمارستان های در دست احداث قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تاکید کرد: دو بیمارستان نیروگاه و امیرالمومنین(ع) در دست احداث است که با دستور وزیر بهداشت ان‌شاءالله در موعد مقرر به اتمام می‌رسد.
دستور وزیر بهداشت برای اتمام بیمارستان های در دست احداث قم
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، ابوالفضل ایرانی خواه امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیران بیمارستان‌های حضرت معصومه(س)، ایزدی و الزهرا(س) طی سخنانی بیان کرد: توفیق خدمت به مردم امر مهمی است که باید همواره شکرگزار خداوند باشیم که چنین نعمت و لطفی را به همه ما عنایت کرده و باید قدر این نعمت را بدانیم.

وی گفت: یکی از توفیقاتی که شامل حال ما شده است، اجرای طرح تحول نظام سلامت است که علاوه بر رضایت مردم، موجب رضایت مقام معظم رهبری نیز شد که امیدواریم با استمرار آن همواره این رضایت مردمی ادامه داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تاکید کرد: طرح تحول نظام سلامت نجات بخش سلامت کشور بود که برکاتی از جمله کاهش میزان پرداختی بیماران، ترویج زایمان طبیعی، ارتقاء کیفیت هتلینگ بیمارستان‌ها، حمایت از ماندگاری پزشکان در مناطق محروم، حضور پزشکان متخصص مقیم در بیمارستان‌های دولتی، ارتقاء کیفیت خدمات ویزیت در بیمارستان‌های دولتی و... را به همراه داشت.

ایرانی‌خواه تاکید کرد: نتیجه این طرح عظیم خوشحالی مردم بود و نباید به دور از اخلاق و انصاف دست به نقد زد، چرا که در قالب طرح تحول نظام سلامت، مشکلات و کارهای زمین مانده برجسته شد و وزارت بهداشت نیز در تلاش است تا آنها را یک به یک رفع کند.

وی به اقدامات و انگیزه کاری بالا اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه در آخرین روزهای دولت به سر می‌بریم اما شاهد هستیم که در تمام بخش‌های دانشگاه همان انگیزه روزهای اول وجود دارد و همگان در تلاش هستند تا مشکلات بهداشتی و درمانی شهر مقدس قم برطرف شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به احداث دو بیمارستان جدید اشاره کرد و گفت: دو بیمارستان نیروگاه و امیرالمومنین(ع) در دست احداث است که با دستور اکید وزیر بهداشت ان‌شاءالله در خصوص اعتبار نیز مشکلی نداشته و در موعد مقرر به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjtmex.uqeayzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما