چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 44813
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

فعالان عرصه حمل و نقل در قم تجليل شدند

قم نيوز : قم نیوز: فعالان عرصه حمل و نقل پيش از ظهر امروز طي مراسمي با حضور جمعي از مديران شهرداري ، اعضاي شوراي اسلامي شهر قم و پليس راهور استان تجليل شدند.
فعالان عرصه حمل و نقل در قم تجليل شدند
به گزارش قم نیوز، همايش گراميداشت روز ملي حمل و نقل و تجليل از فعالان اين عرصه پيش از ظهر امروز با حضور جمعي از مديران شهري و اعضاي شوراي اسلامي شهر قم در سالن همايش‌هاي شهرداري برگزار شد.

در ابتداي اين مراسم عليرضا قاري‌قرآن معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم طي سخناني به همكاري دستگاه‌هاي مختلف استاني در راستاي رفع مشكلات حمل و نقل و ترافيك اشاره كرد و افزود: اميدواريم با اختصاص اعتبارات مورد نياز و تكميل زيرساخت‌ها براي دوچرخه‌سوارها و عابرين پياده اقدامات مطلوبي در سال‌هاي آينده انجام دهيم؛ چراكه اين ظرفيت‌ها مي‌توانند مشكلات حمل و نقل و عمومي را كاهش دهند.

 همچنين عباس ذاكريان رئيس كميسيون خدمات شهري و امور زائرين شوراي اسلامي شهر قم با تاكيد بر اينكه ايجاد محدوديت براي حمل و نقل خصوصي گسترش حمل و نقل عمومي را به دنبال دارد، تصريح كرد: قم يكي از كلانشهرهايي است كه در عرصه توسعه حمل و نقل ريلي در گروه پيشتازان قرار دارد و اميدواريم به زودي شاهد بهره‌برداري از دستاوردهاي اين بخش باشيم.

لازم به ذكر است، افتتاح پل عابر پياده بلوار غدير پرديسان با حضور جمعي از مسئولان شهري به صورت ويديو كنفرانس افتتاح و اهداي نمادين۴۰ دستگاه تاكسي جديد به صورت نمادين به رانندگان از ديگر بخش‌هاي اين همايش بوده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjtoex.uqexvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما