پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۲۶
کد مطلب : 28343
نماینده مردم قم در مجلس خبر داد

اختصاص بودجه 25 میلیارد تومانی برای تکمیل سد کوچری قم

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی: معاون رئیس جمهور در سفر خود به قم وعده اختصاص بودجه 25 میلیارد تومانی برای تکمیل سد کوچری را داد.
اختصاص بودجه 25 میلیارد تومانی برای تکمیل سد کوچری قم
به گزارش قم نیوز ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از پل جمهوری اظهار کرد: این پل دو منطقه چهار و دو را در قم به یکدیگر متصل می‌کند که این امر در حقیقت گامی در راستای توسعه عدالت اجتماعی و محرومت‌زدایی است زیرا شرق و غرب قم که یکی برخوردار و دیگر کمتر برخوردار است به یکدیگر متصل شده‌اند.
 
وی افزود: خداوند نعمت و فرصتی عظیم را به مردم و مسئولان شهر قم بخشیده که در این شهر مقدس خدمت و زندگی می‌کنند؛ در سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم قرار داریم و در این ایام شاهد برگزاری مراسم افتتاح پل جمهوری هستیم که این خود افتخاری دیگر برای قمی‌ها و مجموعه مدیریت شهری است.
 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نعمت ولایت به‌واسطه بزرگانی همچون حضرت معصومه (س) به مردم ایران رسیده است، گفت: باب خیر یعنی فرصت خدمت‌گذاری به شهروندان قم و زائران حرم کریمه اهل بیت (ع) در اختیار مدیران شهری و مسئولان استانی قرار گرفته و باید قدر آن را دانست.
 
وی ادامه داد: فرصت‌ها زودگذر هستند و باید قدر آنها را دانست، حاشیه‌ها را کنار گذاشت و به متن پرداخت؛ نعمت جمهوری اسلامی در اختیار همه ماست و باید از این فرصت برای آباد‌کردن دنیا و آخرتمان استفاده کنیم زیرا وقتی فرصت‌ها بگذرند بازگشت یا جبران آنها محال یا بسیار سخت خواهد بود.
 
آشتیانی با بیان اینکه همدلی خوبی میان شهرداری و شورای شهر قم وجود دارد، گفت: همین وحدت و همکاری است که می‌تواند کارها را پیش ببرد و خدا را شاکریم که استانداری و سایر ادارات نیز همکاری و هماهنگی مناسبی با مدیریت شهری دارند.
 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران اسلامی خاطرنشان کرد: کارهای عمرانی در بسیاری از شهرها و استان‌ها متوقف شده‌اند ولی در قم چنین مسئله‌ای را شاهد نبودیم و مدیران شهری اجازه ندادند حرکت عمرانی قم کند شود.
 
وی اضافه کرد: چندی پیش هم مرکز کنترل ترافیک هوشمند شهرداری قم افتتاح شد که گامی نو در راستای الکترونیکی‌شدن و پیشرفت شهر کریمه اهل بیت (س) محسوب می‌شود و امروز هم شاهد برگزاری مراسم افتتاحیه و بهره‌برداری از پل جمهوری هستیم که پروژه‌ای مهم به‌شمار می‌رود.
 
آشتیانی پروژه انتقال آب از سرشاخه‌های دز به قم را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: معاون رئیس جمهور در آخرین سفر خود به قم وعده اختصاص بودجه 25 میلیارد تومانی برای تکمیل این طرح را داد تا سد کوچری به‌طور کامل احداث شود.
 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس مجلس و سایر مسئولان قم برای اختصاص بودجه کافی به قم تلاش می‌کنند گفت: خدا را شاکریم که این توفیق را نصیب ما کرده و امیدواریم در ادامه مسیر نیز همین وحدت و همدلی را در راستای کاهش مشکلات و رفع معضلات قم شاهد باشیم.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcjtte8.uqeoxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما