سه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : 31303
منبع : روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم

توضیحات محیط زیست درباره کشته شدن روباه قمی

قم نيوز : قم نیوز: رییس اداره نظارت بر حیات وحش حفاظت محیط زیست قم گفت: متاسفانه یک قلاده روباه که با آسیب دیدگی فراوان به این اداره کل تحویل داده شده بود، علی رغم تلاش های بسیار کارشناسان و ماموران محیط زیست استان تلف شد.
توضیحات  محیط زیست درباره کشته شدن روباه قمی
به گزارش قم نیوز، محمدرضا عابدی مقدم با اشاره به کشته شدن یک روباه آسیب دیده در این اداره کل در سخنانی اظهار داشت: این روباه که در یکی از پادگان های نظامی قم در یک سالن گرفتار شده بود، مورد ضرب و شتم برخی سربازان ناآگاه قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: این حیوان که به شدت از ناحیه صورت و شکم آسیب دیده بود، پس از انتقال به اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم توسط یکی از پرسنل پادگان، علی رغم تلاش های بسیار کارشناسان و دامپزشک این اداره کل، بر اثر شدت جراحات داخلی تلف شد.

رییس اداره نظارت بر حیات وحش حفاظت محیط زیست استان قم در پایان با اشاره به وقوع حوادث تلخ این چنین در سراسر کشور، بر ضرورت افزایش آگاهی و احساس مسوولیت در جامعه نسبت به حیات وحش و مناطق طبیعی تاکید کرد و گفت: امیدواریم مردم فهیم استان و دوستداران طبیعت هرچه بیشتر در حفظ و حراست از گونه های گیاهی و جانوری کوشا باشند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjttet.uqevyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما