يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : 22123

برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری

قم نيوز : قم نیوز: برنامه‌های هفتگی حرم مطهر حضرت معصوم سلام‌الله علیها از 30 فروردین ماه الی 5 اردیبهشت ماه جاری اعلام شد
برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری
به گزارش قم نیوز، براساس برنامه اعلام شده در هفته جاری برنامه زمزم معرفت در راستای پاسخگویی به شبهات اعتقادی، فرهنگی، احکام،‌ مهدویت و... یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب با حضور کارشناسان و اساتید برجسته حوزه برگزار می‌شود.

در این برنامه، حجج اسلام تراشیون، وحید‌پور، همتیان، برادران، ملکی، محمدی و فؤادیان، به ترتیب از روز شنبه تا جمعه،‌ پاسخگوی پرسش‌های دینی و معرفتی مردم هستند.

بر اساس این گزارش این هفته،‌ حجج اسلام المسلمین رفیعی، میرباقری، ماندگاری، عباسی خراسانی، فرحزاد و عباسی بعد از نماز مغرب و عشا به ایراد سخن می‌پردازند.

دعای توسل این هفته حرم مطهر توسط هیئت جانبازان استان قم در روز سه‌شنبه دوم اردیبهشت‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا قرائت می‌شود و مراسم زیارت عاشورا نیز پنجشنبه چهارم اردیبهشت‌ بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام مؤمنی و مداحی حاج عباس حیدرزاده برگزار می‌گردد.

قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام شهیدی ساعت ۲۲:۳۰ روز پنجشنبه، چهارم اردیبهشت، از دیگر برنامه‌های هفته جاری می‌باشد و دعای کمیل این هفته نیز پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام فرحزاد و مداحی حاج محمد رضا عاصی قرائت می‌شود.

بر اساس این گزارش مراسم دعای پر فیض ندبه صبح جمعه پنجم اردیبهشت‌ماه، با سخنرانی حجت‌الاسلام واضحی در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر قرائت می‌گردد.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر، این هفته همه روزه بعد از نماز صبح توسط حجت‌الاسلام والمسلمین انواری و بیان احکام و احادیث توسط حجت‌الاسلام رضایی قمی قبل از اذان ظهر انجام می‌پذیرد.

خاطرنشان می‌شود،‌ نماز جمعه این هفته قم به امامت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام اقامه خواهد شد.

انتهاي پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjtve8.uqe88zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما