> مبلغان عاشورایی حوزه علمیه قم برای ارائه سوژه‌های سخن گرد هم می‌آیند | قم نیوز
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : 27173
دبیر اجرایی همایش سوژه‌های سخن مبلغان عاشورایی:

مبلغان عاشورایی حوزه علمیه قم برای ارائه سوژه‌های سخن گرد هم می‌آیند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر اجرایی همایش سوژه‌های سخن ویژه مبلغان عاشورایی گفت: همایش سوژه‌های سخن برای ارائه سوژه‌های ناب و اصیل به مبلغان عاشورایی حوزه علمیه قم با حضور اساتید و علمای حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.
مبلغان عاشورایی حوزه علمیه قم برای ارائه سوژه‌های سخن گرد هم می‌آیند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام و السملمین فهیم تواضع با اشاره به ضرورت سوژه دهی به مبلغان به ویژه مبلغان عاشورایی اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های مهمی که در این سال‌ها در حوزه علمیه قم سازمان‌دهی شده است، اعزام مبلغان در ایام محرم و ماه مبارک رمضان به شکل منسجم است که برکات خوبی برای حوزه دارد.

دبیر اجرایی همایش سوژه‌های سخن، افزود: مبلغان نیازمند محتوای جدید و تازه و نگرشی مناسب و در عین حال، تسلط به ابزار روز هستند و ضرورت روزآمد شدن این عزیزان، بیش از پیش بر خود ایشان و بزرگان حوزه علمیه قم مشخص است، از این رو با نزدیکی به ایام اعزام مبلغ در ماه محرم، تصمیم به برگزاری همایشی با حضور بزرگان سخن و خطیبان مشهور گرفته شد تا ره‌توشه‌ای مناسب به مبلغان عزیز این ایام، ارائه شود.

تواضع خاطرنشان کرد: مرکز فرهنگی زندگی به رنگ خدا که با اشراف حجت الاسلام و المسلمین مهدی ماندگاری در شرف فعالیت است، برگزاری همایش «سوژه‌های سخن ویژه مبلغان عاشورایی» را به عهده گرفته است و حجج اسلام، پناهیان، ماندگاری، طائب، برادران و برخی دیگر از خطیبان مشهور در این همایش به ایراد سخن و ارائه ره توشه مناسب به مبلغان عاشورایی می‌پردازند.

وی تصریح کرد: بخش اعظمی از مبلغان عاشورایی امسال در این همایش که سه شنبه، ۲۹ مهرماه، از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ بعد ازظهر در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود، حضور به هم می‌رسانند و از سخنرانی و نکات تبلیغی مهم ویژه محرم بهره‌مند می‌شود.

دبیر اجرایی همایش سوژه‌های سخن افزود: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، موسسه روایت سیره شهدا، موسسه مطاف عشق و سازمان اوقاف و امور خیریه قم در کنار موسسه زندگی به رنگ خدا، برگزاری نخستین همایش «سوژه‌های سخن» را به عهد دارند.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcjtve8.uqeaazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما