يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب : 45173
منبع : پایگاه اطلاع رسانی استانداری قم

ضرورت تلاش براي جذب اعتبارات استان قم در زمينه مديريت بحران

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به قول رئيس سازمان مديريت بحران كشور براي اعطاي 10 ميليارد تومان براي بحث ماده 12 مديريت بحران خواستار تلاش مسئولان استان براي جذب اين اعتبارات شد.
ضرورت تلاش براي جذب اعتبارات استان قم در زمينه مديريت بحران
به گزارش قم نیوز، سيد مهدي صادقي استاندار قم در جلسه شوراي هماهنگي مديريت بحران استان قم طي سخناني بر ضرورت انجام اقدامات پيشگيرانه در راستاي جلوگيري از خسارات ناشي از حوادث مختلف تاكيد كرد.

استاندار قم با اشاره به واگذاري نگهداري جاده ها به راهداري و حمل و نقل جاده اي در سال جاري افزود: خوشبختانه پس از اين اتفاق شاهد كاهش مشكلات در سطح جاده ها بوده ايم.

نماينده عالي دولت در استان افزود: اقدامات، تمهيدات و آمادگي بايستي بيشتر شود تا در شرايط برف و باران با مشكلات كمتري مواجه شويم.

وي با اشاره به پوشش هاي بيمه اي در زمينه ي حوادث و بلاياي مختلف اضافه كرد: مردم بايستي با مزاياي اين بيمه ها آشنا شوند تا در صورت وقوع بحران با چالش كمتري مواجه شويم.

وي در ادامه با پديده ي ريزگردها در استان قم طي سالهاي اخير اشاره كرد و گفت: براي مقابله با ريزگردهايي كه منشاء داخلي دارند بايستي آيين نامه اجرايي تهيه و طبق آن عمل شود.

صادقي افزود: بايد تلاش شود تا در برنامه بودجه 96 و برنامه ششم توسعه مسئله ي ريزگردها لحاظ شوند.

استاندار قم همچنين با اشاره به قول رئيس سازمان مديريت بحران كشور در سال گذشته مبني بر اعطاي 10 ميليارد تومان براي بحث ماده 12 افزود: تحقق كامل اين مهم نيازمند پيگيري و جديت مسئولان استان است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjtvex.uqeiazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما